Η Δ ´ τάξη στο πλαίσιο επίσκεψης, την Τρίτη 12/11/2023, στο Γηροκομείο Βόλου για να ψάλλουν τα κάλαντα, ετοίμασε με μεγάλη αγάπη κάρτες και υπέροχα στολίδια για να προσφέρει στους ηλικιωμένους, μαζί ε άλλα δώρα!!!!Μπράβο στα παιδιά !!!
από το 1881 ... στο μέλλον (πρώην 28 Πειραματικά Ολοήμερα Σχολεία & πρώην ΕΑΕΠ)
Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2023
Προστατευόμαστε από το κακόβουλο λογισμικό!
Στην έκτη συνάντηση στον όμιλο μικροί χάκερς, μάθαμε για το κακόβουλο λογισμικό και πώς αυτό επιδρά στις Ηλεκτρονικές μας συσκευές. Μιλήσαμε και συζητήσαμε από ποιόν κατευθύνετε το κακόβουλο λογισμικό και ποιόν σκοπό επιτελεί.
"Θεατρικό Εργαστήρι Α-Β"
Τέταρτη συνάντηση Ομίλου "Θεατρικό Εργαστήρι Α-Β"
Στη συνέχεια τα παιδιά αξιοποίησαν απλά στοιχεία από το βεστιάριο του σχολείου, καθώς και υλικά που υπάρχουν στον χώρο του εργαστηρίου, προκειμένου να φτιάξουν έναν σκηνικό χώρο κατάλληλο να φιλοξενήσει τις αυτοσχέδιες χριστουγεννιάτικες ιστορίες τους...
Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2023
Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2023
Αφίσες Cyberbullying και οι κανόνες μας στο διαδίκτυο Νο 2!
Πέμπτη συνάντηση στον όμιλο "Μικροί χάκερς" και συνεχίσαμε με τον διαδικτυακό εκφοβισμό ή αλλιώς Cyberbullying. Τα παιδιά δημιούργησαν τις δικές τους αφίσες και έπειτα τις συζητήσαμε!
Παγκόσμια Ημέρα Αναπηρίας: δράσεις ευαισθητοποίησης
Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2023
Escape Room for Inclusion
Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία, οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης συμμετείχαν στο Escape Room for Inclusion.
Η αποστολή τους ήταν να βρουν το μήνυμα της ημέρας.
Η πρώτη ομάδα συνεργάστηκε αποτελεσματικά. Τα μέλη της φρόντιζαν και νοιάζονταν το ένα το άλλο. Περπατούσαν προσεκτικά για να προσέχουν τον εαυτό τους, αλλά και να μη χτυπήσουν τους διπλανούς τους. Κατάφεραν να μαζέψουν όλα τα στοιχεία.
Η δεύτερη ομάδα δε συνεργάστηκε και τόσο αποτελεσματικά. Τα μέλη της δεν έδειξαν αλληλεγγύη και φροντίδα ο ένας προς τον άλλο. Δυσκολεύτηκαν πολύ να ανέβουν στον επάνω όροφο. Δυσκολεύονταν επίσης να ακούσουν ο ένας τον άλλο. Το σκοινί που συγκροτούσε την ομάδα τους, πολύ συχνά τους έσφιγγε. Τελικά, μάζεψαν τα στοιχεία τους, αλλά δεν συνεργάστηκαν για να τα τοποθετήσουν στη σωστή θέση.
- Αποδέχτηκα τη δυσκολία, ώστε να προσέχω τον εαυτό μου?
- Φρόντισα τον διπλανό μου που είχε μια δυσκολία, και αν ναι σε ποιο βαθμό και με ποιο τρόπο?
- Τι συμβολίζει το σκοινί που κρατούσε τα μέλη της ομάδας σε αλληλεξάρτηση?
- Πώς το escape room που παίξαμε εμφανίζεται έξω από το σχολείο?
Δράσεις του Ομίλου Χορού...
Ο Όμιλος Χορού συγκεντρώνει το ενδιαφέρον πολλών μαθητών και μαθητριών. Περισσότερα στο https://www.blogger.com/blog/page/edit/7917012211023131870/4866551284423354397