Α τάξη εξ αποστάσεως


































.......................................................................










..................................






................................................








...................................................................................................................................................................


Δευτέρα 4 Μαΐου 2020


Καλημέρα σας πουλάκια μου και καλό μήνα,

Εύχομαι να είστε καλά και να περνάτε ακόμα καλύτερα.


Ας ξεκινήσουμε  λοιπόν!!!!


Ποιο γλωσσοδέτη είπε ο παπαγάλος στα ζώα;

Συμπληρώστε τα τζ και διαβάστε.

Ο __ίτζιρας, ο μί__ιρας,
ο __ιτζιμιτζιχό__ιρας,
Ανέβηκε στην τζι__ιριά, τη μι__ιριά,
την τζι__ιμιτζιχο__ιριά
και έκοψε τα __ίτζιρα, τα μί__ιρα,
τα __ι__ιμιτζιχό__ιρα.
Μα έσπασε η τζι__ιριά, η μι__ιριά,
η τζι__ιμι__ιχοτζιριά
και έπεσαν τα __ί__ιρα, τα μί__ιρα,
τα __ι__ιμι__ιχότζιρα.

Ρούλα Παπανικολάου, Ρ.2003. Ο τζίτζιρας, ο μίτζιρας
Παπανικολάου, Ρ.2003. Ο τζίτζιρας, ο μίτζιρας
και άλλοι γλωσσοδέτες
. Θεσσαλονίκη: Μικρός Πρίγκηπας



·         Μπορείτε να ακούσετε  και να τραγουδήσετε περισσότερους γλωσσοδέτες
https://youtu.be/vnVxG04U6Nk
Πατήστε( ctrl + κλικ) στο σύνδεσμο

ΧΑΡΤΙΝΟ ΚΑΡΑΒΙ     Χορωδία του Δ.Τυπάλδου

                                                                          πηγή:printerest


Ώρα για παιχνίδι…

Πατήστε (ctrl +κλικ) στους συνδέσμους
και

                                                   
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
 Ας ασχοληθούμε με τους αριθμούς από το 1ως το 20.

     Σίγουρα τους θυμάστε!!!





















  Πηγή :e-didaskalia


  •          Ανεβαίνω από το 1 ως το 20.




·         Κατεβαίνω από το 20 στο 1.

                                                                                                                   πηγή: e-mathima


Γράφω τον προηγούμενο και τον επόμενο αριθμό.
……,12,…..         …… ,11 ,…..         ….. ,15 ,…..       ……, 17, …..  

….. ,19, …..        ….. ,16, …..          ……,14, …..       ….. ,13, …..

·         Γράφω τους αριθμούς με λέξεις (θυμάμαι:οι αριθμοί ως το 20 γράφονται με μια λέξη).

11 ____________________               12____________________

18 _____________________             15   ___________________

20______________________            13____________________

17______________________            19 ____________________
        
  •     Και ας μην ξεχνάμε τα αθροίσματα ως το 10…





             ·         Ας παίξουμε λίγο…..
 Πατήστε (ctrl+κλικ) στο σύνδεσμο
Οδηγίες:όταν μπείτε στο περιβάλλον του παιχνιδιού
  κάντε κλικ στο   επίπεδο 2  και ασχοληθείτε με το
  μετράω από το 1-20 και μετράω τις τελίτσες.
 Μπορείτε στη συνέχεια να κάνετε κλικ και στο επίπεδο 3
 και να ασχοληθείτε με το μετράω ανά 2 ,οι αριθμοί στο πληκτρολόγιο και
από  το 11 ως το 20.

Σας ευχαριστώ που προσπαθήσατε τόσο!!!

                                                  


Πέμπτη 30 Απριλίου 2020







Δευτέρα 27 Απριλίου 2020

 Καλημέρα σας,Χριστός Ανέστη ,Χρόνια πολλά,
 Εύχομαι να είστε όλοι καλά
 και να περάσατε αυτές τις μέρες όσο το δυνατόν καλύτερα μπορούσατε.
Ξεκινάμε λοιπόν από σήμερα με δραστηριότητες επανάληψης….
με όρεξη υπομονή και δύναμη πάντα!!!


Διαβάστε δυνατά το ποίημα




                                                                                                 Ζαχαρίας Παπαντωνίου



  • Έχετε διάθεση για τραγούδι;
          Πατήστε (ctrl+κλικ) στο σύνδεσμο


       ΠΟΙΗΣΗ: Ζαχαρίας Παπαντωνίου
       ΜΟΥΣΙΚΗ: Γεώργιος Λαμπελέτ
       ΕΡΜΗΝΕΙΑ: Άγνωστος






                                                                                                     πηγή:taniamanesi-kourou. blogspot.gr





  • Μπορείτε να απαντήσετε στις ερωτήσεις;

Πόσα ήταν τα σπουργίτια;
……………….………………………………………..

Τι έκαναν τα σπουργίτια;
...…………………………………………………..

Τι έπαθαν όταν τελείωσε το φαγητό τους;
...………………………………………………….….


  • Αντιγράψτε με τα καλύτερα γράμματά μου τους στίχους:

Σε μια ρώγα από σταφύλι
έπεσαν οχτώ σπουργίτες
και τρωγόπιναν οι φίλοι. 
………………………………………………….........
…………………………………………………..........
……………………………………………….............


  • Τώρα  γράψτε τους με κεφαλαία γράμματα
……………………………………………………..........
………………………………………………………......
…………………………………………………….........
  Διαβάστε και αυτό το παραμυθάκι
       Ο ΚΟΤΣΥΦΑΣ

Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένας κότσυφας

 που τον λέγαν Σταύρο. 
 
Απέκτησε φωλιά και κοτσυφόπουλα και τόσο περήφανος αισθάνθηκε,

 που βγήκε και κάθονταν στο κλαδί, καμαρωτός καμαρωτός.
 
Από μακριά έρχονται όλα τα πουλιά του δάσους : 

μπεκάτσες, τσίχλες, περιστέρια, αηδόνια, τσαλαπετεινοί και παγόνια.

Από μακριά τον χαιρετάνε κι από κοντά του λένε:
- Γεια σου, Σταύρο.

- Δεν με λένε Σταύρο, μόν’ με λένε Σταύρο
  και κυρ-Σταύρο και αφέντη Τσουτσουλομύτη.

Αλλάζει, όμως, ο καιρός, να βροχές, να χαλάζια, να κεραυνοί… πάει η φωλιά, παν τα κοτσυφόπουλα, παν όλα, βγήκε και κάθονταν στο κλαδί, μονάχος.

Κι από μακριά έρχονται όλα τα πουλιά του δάσους: 
μπεκάτσες, τσίχλες, περιστέρια, αηδόνια, τσαλαπετεινοί και παγόνια. 
Από μακριά τον χαιρετάνε κι από κοντά του λένε:

-Γειααααα σου Σταύρο και κυρ Σταύρο και αφέντη Τσουτσουλομύτη!!


-Δεν με λένε Σταύρο και κυρ Σταύρο και αφέντη
Τσουτσουλομύτη… μόνο Σταύρο με λένε, μόνο
 Σταύρο.                                                                                                            
                                                                                          Πηγή:http://mpefkogaia.blogspot
 
  •  Μπορείτε να ακούσετε το παραμύθι σε αφήγηση τουΔ.Σαββόπουλου 
          (ctrl+κλικ) στο σύνδεσμο


  • Ποια πουλιά αναφέρονται στο παραμύθι;
    ………………………………………………………
    ………………………………………………………

  • Γιατί ο κότσυφας στην αρχή του παραμυθιού

     δεν ήθελε να τον αποκαλούν Σταύρο 

     αλλά κυρ Σταύρο και αφέντη Τσουτσουλομύτη;

       …………………………………………………………
       …………………………………………………………
       …………………………………………………………


  • Γιατί ο κότσυφας στο τέλος του παραμυθιού ήθελε
         να τον αποκαλούν μόνο Σταύρο
   
         και όχι κυρ Σταύρο αφέντη Τσουτσουλομύτη;
      ..………………………………………………….
      ……………………………………………………
      ……………………………………………………
      ……………………………………………………
                                                                                                   Πηγή:e-selides Ε.Τερζάκη

                                                  Πηγή:http://mikrobiblio.webly/tzeni skorda

  • Ώρα για παιχνίδι...
 Πατήστε(ctrl+κλικ) στο σύνδεσμο
 



    και


ΜΠΡΑΒΟ!!! ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!!!! 


Ήρθε η ώρα για ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ


Ποια είναι τα ζευγαράκια του 10;


Ποιοι δυο αριθμοί όταν τους προσθέτω μου κάνουν 10;








































  • Μπορείτε να δείτε και τα παρακάτω βίντεο

         Πατήστε (ctrl+κλικ) στο σύνδεσμο

          (τα μαθηματικά Αλλιώς... βίντεο της κ.Ε.Μπαρμπουδάκη)



    και τραγουδήστε
(Τα ζευγαράκια του 10 .Στίχοι της Κατερίνας Κασιμάτη και του Θανάση Κατεργάρη

Μουσική :Θανάσης Κατεργάρης Ερμηνεία η Φωτεινούλα και το Μαράκι.)



  • Πολύ ωραία!!!!!! Τώρα μπορείτε σίγουρα να κάνετε τις παρακάτω ασκήσεις εύκολα.

             ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΕ ΤΟ 10!!!


  • Κοιτάξτε καλά τα ζευγαράκια του 10 στο ουράνιο τόξο πιο πάνω. 
          Χρωματίστε το ημικύκλιο με τον ίδιο τρόπο.
 

           Δείτε τους αριθμούς που είναι στην αρχή και στο τέλος.


           Γράψτε την πράξη και υπολογίστε το αποτέλεσμα.


           Κάντε το ίδιο αλλά ξεκινώντας από την αντίθετη πλευρά.

          Γράψτε την πράξη και βρείτε το αποτέλεσμα.Τι παρατηρείτε;








  • Βρίσκουμε τα ζευγαράκια του 10 και τα χρωματίζουμε
     με διαφορετικό χρώμα το κάθε ζευγάρι.

                                                                                 Πηγή:https://.teacherspayteachers.com
                                                                                                         πηγή:πρώτο κουδούνι
 
  • Ώρα για παιχνίδι!!!!!!
          Πατήστε (ctrl+κλικ) στο σύνδεσμο
           Σε αυτό το περιβάλλον θα πρέπει να κάνεις κλικ
         πάνω στους αριθμούς που δίνουν άθροισμα 10.


         Σας ευχαριστώ που προσπαθήσατε τόσο!!!!















Δευτέρα 13 Απριλίου 2020





ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΣΧΑ;



Μικρό παιδί,τι είναι Πάσχα αναζητάει.



Μια πεταλούδα που πετά, του απαντάει:



Στης πασχαλίτσας τα φτερά το είδα γραμμένο,



στου ζουμπουλιού το άρωμα το είδα τρυπωμένο!



Στου αηδονιού το λάλημα ,γλυκόλαλο τραγούδι,



στης άνοιξης το φόρεμα,διάφανο λουλούδι!



Στου επιτάφιου το φως ,φλόγα που λαμπυρίζει



μέσα στα κόκκινα αυγά , ελπίδα που φωτίζει.



Το Πάσχα είναι όλα αυτά,μα κάτι ακόμα κρύβει.



Είναι γλυκιά χαράς γιορτή που δίνει…..



              ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ!!!

                                                      Ιωάννα Κυρίτση- Τζώτη

                                                             Απρίλιος 2020








Καλημέρα σας και καλή Μεγάλη εβδομάδα.


Ξεκινήσαμε με ένα ποίημα και συνεχίζουμε με έθιμα της εβδομάδας που διανύουμε.





ΕΘΙΜΑ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ




ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΜΠΤΗ


      Με ένα κόκκινο πανί, που συμβολίζει το αίμα του Χριστού, απλωμένο στο μπαλκόνι

  ή το παράθυρο, ξεκινούν στην επαρχία τη Μεγάλη Πέμπτη οι προετοιμασίες για τη βραδιά της

 Ανάστασης, ενώ την ίδια ημέρα οι νοικοκυρές σε όλη τη χώρα βάφουν τα κόκκινα αυγά
 
 Τη Μεγάλη Πέμπτη ζυμώνονται και τα τσουρέκια.

 Αυτήν την ημέρα οι νοικοκυρές δεν πλένουν,

 δεν απλώνουν ούτε κάνουν άλλες δουλειές στο σπίτι.


Τη Μεγάλη Πέμπτη στην εκκλησία ψέλνεται η μακρά ακολουθία 

των Παθών με τα 12 Ευαγγέλια

 και αναπαριστάνεται ξανά η Σταύρωση. Αφού τελειώσουν τα 12 Ευαγγέλια, 

κοπέλες αναλαμβάνουν να στολίσουν τον Επιτάφιο με γιρλάντες από λευκά λουλούδια,

 έτσι ώστε το πρωί της επόμενης μέρας να είναι έτοιμος

 να δεχθεί το σώμα του Χριστού κατά την Αποκαθήλωση.




ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ




Ακόμη και σήμερα σε κάποια χωριά οι κάτοικοι δεν στρώνουν καν τραπέζι τη Μεγάλη Παρασκευή.

 Δεν τρώνε γλυκά για την αγάπη του Χριστού, που τον πότισαν ξύδι.

 Ταχινόσουπα, μαρούλι ή φακές με ξύδι είναι τα συνήθη φαγητά. 

 Κανείς δεν πρέπει να πιάσει στα χέρια του σφυρί ή βελόνι, γιατί θεωρείται μεγάλη αμαρτία.

 Το βράδυ γίνεται ο Εσπερινός και η περιφορά του Επιταφίου, 

ο στολισμός και η περιφορά του 

οποίου είναι το κυριότερο έθιμο της Μεγάλης Παρασκευής.


Χαρακτηριστικό των παλαιότερων ετών ήταν η ευγενής άμιλλα ανάμεσα στις ενορίες

 για τον ομορφότερα στολισμένο Επιτάφιο. Πρώτα πήγαιναν 

τα λουλούδια για το στολισμό του Επιταφίου οι ελεύθερες 

και ύστερα οι παντρεμένες. 

 Από κάτω περνούσαν όλοι από μία φορά, ενώ πίστευαν πως, 

αν τα ζωηρά παιδιά περάσουν τρεις φορές, θα γίνουν φρόνιμα... 

Τρεις φορές έπρεπε να περάσουν και οι άρρωστοι για ν' αναρρώσουν.

Τα λουλούδια που παίρνουν οι πιστοί από τον Επιτάφιο θεωρούνται ευλογημένα 

 και τοποθετούνται στο εικονοστάσι του σπιτιού.

 Παλιότερα, οι γυναίκες έφτιαχναν με αυτά φυλαχτά για τους ναυτικούς

ενώ ορισμένοι τα χρησιμοποιούσαν και σαν γιατρικό για τον πονοκέφαλο.

Στην περιφορά του Επιταφίου προπορεύεται η μπάντα ή η χορωδία και παίζει
πένθιμα εμβατήρια

ακολουθούν οι ιεροψάλτες, ο κλήρος, οι μυροφόρες, τα εξαπτέρυγα, πρόσκοποι και οι πιστοί που 

ψέλνουν καθ’ όλη τη διάρκεια της λιτανείας.

 Σε όλη τη διαδρομή οι πιστοί ραίνουν τον επιτάφιο με λουλούδια και αρώματα, κρατώντας

 αναμμένα κεριά.




ΜΕΓΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟ



Το Μεγάλο Σάββατο οι πιστοί προετοιμάζονται για το χαρμόσυνο μήνυμα της Ανάστασης. Το βράδυ

 της ίδιας ημέρας ο ιερέας φωνάζει το «Χριστός Ανέστη!». Ένα από τα βασικότερα τελετουργικά 

στοιχεία της Ανάστασης είναι το αναστάσιμο Φως, με κορυφαία στιγμή την πρόσκληση του ιερέα 

«Δεύτε λάβετε Φως». Το Φως αυτό οι πιστοί το μεταφέρουν στα σπίτια τους.

 Σε κάποιες περιοχές
μάλιστα θεωρούνταν καλοτυχία να μη σβήσει η λαμπάδα με το Άγιο Φως 

μέχρι να φτάσουν οι πιστοί στο σπίτι. Μπαίνοντας «σταυρώνουν» πρώτα το 

ανώφλι της εξώπορτας, ενώ παλαιότερα ανανέωναν και το φως του 

καντηλιού και μάλιστα προσπαθούσαν να το κρατήσουν αναμμένο όσο

 περισσότερες μέρες μπορούσαν χωρίς να σβήσει.




                                                          ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ
 

  “ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ”,ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ”,ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

  Ευχές ακούγονται παντού.

Το πασχαλινό τραπέζι έχει όλα τα καλούδια.

Αρνί ψημένο στη σούβλα ,κοκορέτσι,γλυκά κάθε είδους

 και βέβαια  κόκκινα αυγά για τσούγκρισμα.






                                             ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΗΣ ΛΑΜΠΡΗΣ



ΚΟΚΚΙΝΑ ΑΒΓΑ : Συμβολίζουν με το κόκκινο χρώμα τους το αίμα του Χριστού.



ΑΡΝΙ : Συμβολίζει τους πιστούς από την παραβολή του Χριστού με τον βοσκό.



Ο ΣΤΑΥΡΟΣ: Συμβολίζει το Σταυρό πάνω στον οποίο μαρτύρησε ο Χριστός.



Η ΛΑΜΠΑΔΑ:Συμβολίζει το φως που έφερε ο Χριστός νικώντας το θάνατο

 και κατ’ επέκταση το σκοτάδι με την Ανάστασή του.



ΠΥΡΟΤΕΧΝΗΜΑΤΑ: Με το θόρυβο και το φως που κάνουν λέγεται ότι 

διώχνουν τα κακά πνεύματα.

                                                                                                                          Πηγή:https://www.kindykids.gr





Για τις ημέρες αυτές σκέφτηκα να διαβάσουμε ιστοριούλες .



1η ιστορία:μια ιστορία εμπνευσμένη από παιδιά.



Συγγραφείς οι μαθητές του 2ου Δ.Σ.Νέας Μηχανιώνας



και το Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Γόννων Λάρισας.



Πατήστε (ctrl+κλικ) στο σύνδεσμο




                                                                      πηγή:https://sxolikaneamichanionas.wordpress.com                                                                                    



Μπορείτε να ζωγραφίσετε δικές σας εικόνες για την ιστορία αυτή;



Τι σας άρεσε από αυτή την ιστορία;

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------



Πατώντας στο σύνδεσμο






μπορείτε να ακούσετε και την ιστορία της Μαρίας Ανδρικοπούλου “ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑΛΗ”



Και βέβαια και εδώ μπορείτε να ζωγραφίσετε κάποιες εικόνες από την ιστορία.







                                     ΕΥΚΟΛΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

 


Υλικά

χαρτόνι ή λευκό χαρτί

χρώματα

ψαλίδι

κορδέλα(αν υπάρχει)

κόλλα

                      Οδηγίες

1) Κόβουμε ένα μικρό χάρτινο στεφάνι.


2)Σχεδιάζουμε και κόβουμε πολλά αυγουλάκια
.

3)Ζωγραφίζουμε τα αυγουλάκια.
 με όποια χρώματα και σχέδια θέλουμε.
 
4)Κολλάμε τα αυγά γύρω από το στεφάνι.


5) Βάζουμε την κορδέλα στο στεφάνι μας.










Λαγουδάκια



Υλικά

ποτήρι πλαστικό

χαρτόνι ή χαρτί άσπρο για τα αυτάκια

κόλλα

ψαλίδι

χρώματα



            Οδηγίες

Βάφουμε το πλαστικό ποτήρι.


Ζωγραφίζουμε τα μάτια τη μυτούλα και το στόμα του λαγού πάνω στο ποτήρι.


Κόβουμε τα αυτάκια και τα κολλάμε.













Εύκολο!!Κόβουμε έναν κύκλο μεγάλο για το σώμα,έναν κύκλο

 μικρό για το κεφάλι.

Ζωγραφίζουμε ματάκια μυτούλα μουστάκια.

Κόβουμε αυτάκια και τα κολλάμε.

Στο κάτω μέρος ανοίγουμε με προσοχή δυο στρογγυλές 

τρυπούλες για να βάζουμε τα δαχτυλάκια μας.








 






Και άλλα λαγουδάκια                                                                                                                            
                                                                                                      πηγή:mothersblog                             

           Εύχομαι ολόψυχα σε σας και στις οικογένειές σας...









Πέμπτη 9 Απριλίου 2020


Γεια σας γλυκούλια μου,

Εύχομαι να είστε καλά ,

να τα περνάτε όσο το δυνατόν καλύτερα,

να βλέπετε το πρόγραμμα της εκπαιδευτικής τηλεόρασης,

να κάνετε εξάσκηση στις διαδραστικές ασκήσεις που σας υποδεικνύω

και να κάνετε υπομονή, μέχρι να βρεθούμε ξανά στην τάξη μας.



Ο Απρίλιος ήρθε,στην καρδιά της άνοιξης είμαστε.

Ο τόπος μας γίνεται καταπράσινος

 και πολύχρωμα λουλούδια ομορφαίνουν τη γη.




Και ποια μεγάλη γιορτή έχουμε την άνοιξη;;;;; ΤΟ ΠΑΣΧΑ!

Πλησιάζουμε λοιπόν στη μεγάλη γιορτή του Πάσχα

 γι’ αυτό και από σήμερα μερικές δραστηριότητες 

 θα έχουν ένα ¨πασχαλινό άρωμα¨.

 
  


  Ανοίγετε το βιβλίο της Γλώσσας (βιβλίο μαθητή) στη σελίδα 56 ,

  διαβάστε δυνατά το ποίημα καθώς 
                                                                                              
  και το έθιμο για τα πασχαλινά κουλούρια.


Αν δε θέλετε να ανοίξετε το βιβλίο σας πατήστε (ctrl+κλικ) εδώ 

 και αμέσως θα εμφανιστεί η ενότητα Άνοιξη.

  Θα πρέπει να φτάσετε στο τέλος της ενότητας

  κυλώντας τη ροδέλα του ποντικιού προς τα κάτω,

  όπου θα βρείτε το ποίημα ¨Πασχαλινό¨

  και το έθιμο με τα πασχαλινά κουλουράκια.



                                  ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ


  • Διαβάστε καλά, σκεφτείται και απαντήστε:
    (Προσπαθήστε να φτιάξετε ολοκληρωμένες προτάσεις)

Τι αρέσει στην ποιήτρια να ακούει;

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Γιατί μοσχοβολάνε οι φούρνοι;


-------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------

Τι βάφουν οι νοικοκυρές το Πάσχα;

------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------

Ποια ευχή λέμε τσουγκρίζοντας τα αυγά;


-----------------------------------------------------------------------------
 
-----------------------------------------------------------------------------

Με τι έμοιαζαν τα κουλουράκια που έπλαθαν οι νοικοκυρές;


-----------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------

Τι υλικά χρησιμοποιούσαν για μάτια;


----------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------

Τι έβαζαν στη μέση από κάθε κουλούρι;

----------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------

Μπορείτε να φτιάξετε προτασούλες με τις λέξεις:

 καμπάνες, αυγά,κουλουράκια.


-----------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------------

  • Μπορείτε να αντιγράψετε με τα καλύτερα μικρά γράμματά σας την προτασούλα;
     
ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ:Ξεκινώ πάντα με το πρώτο γράμμα κεφαλαίο και στο τέλος βάζω τελεία.



ΣΤΗ ΜΕΣΗ, ΣΥΧΝΑ, ΕΒΑΖΑΝ ΕΝΑ ΚΟΚΚΙΝΟ ΑΥΓΟ.


--------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------- 



ΙΔΕΑ!!!Μπορείτε να φτιάξετε μαζί με τη μαμά σας φέτος τα πασχαλινά κουλουράκια!!



ΔΙΑΛΕΙΜΜΜΑ!!!! Λίγη ξεκούραση! 

Ξεκούραση με μουσική.Πατήστε (ctrl+κλικ)

https://www.youtube.com/watch?v=8M0f9HYEAr4 και τραγουδάμε όλοι μαζί

πλάθω κουλουράκια με τα δυο χεράκια 
 
ο φούρνος θα τα ψήσει το σπίτι θα μυρίσει…….

  • Ψήσει...μυρίσει. ει=ι το θυμόμαστε και

     δεν το ξεχνάμε ποτέ.

Και λίγη εξάσκηση.Πατήστε (ctrl+κλικ) στο σύνδεσμο


και



  • Συμπληρώστε τα κενά με Ει, ει .

_ _ναι άνοιξη. Έξω δεν κάν_ _ κρύο. Ο ήλιος λάμπ_ _. Η _ _ρήνη

_ _ ναι στην αυλή του σπιτιού της. Θέλ_ _ να φροντίσ_ _ τα λουλούδια.

Η _ ρήνη στην αρχή κόβ_ _ τα ξερά κλαδάκια ,και αφαιρ_ _ τα ξερά

φύλλα.Στο τέλος τα ποτίζ_ _.

  • Βρείτε τις λεξούλες που τελειώνουν σε ει και δείχνουν ότι «κάνουμε μια δουλίτσα».
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
  • Τώρα γράψτε και τις υπόλοιπες λέξεις με Ει, ει.

……………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………



                                  ΩΡΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ!!!!

  • Γράφω τα διπλά αθροίσματα:

4+4=                      2+2=                 1+1=             5+5=             3+3=




  • Συμπληρώνω τις ισότητες ( = )και τις ανισότητες ( ‹ › ) : 
     
 7 __ 8            6 __ 9              1 __ 5                   8 __ 3+2                2+4 __ 8


10 __ 8          5+3 __ 8           4+4 __ 5              9 __ 10                  4+5 __ 3+3


2 __ 0           6+2 __ 7           7+3 __ 5+5           9 __ 6                      5 __ 3+2


ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑΚΙΑ

Η Κατερίνα είχε 5 κούκλες.

Της πήραν δώρο ακόμα 2.

Πόσες κούκλες έχει τώρα;

ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ                                              ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ   

 
                                                               …… + …… = ……
Στο ψυγείο υπήρχαν 6 πάστες.

                                                             Ο πατέρας αγόρασε ακόμα 3.
 
Πόσες πάστες υπάρχουν τώρα στο ψυγείο;

ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ                                  ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ 

 
                                                         …… + …… = ……
Στο βάζο υπήρχαν 5 λουλούδια.

Η γιαγιά έβαλε ακόμα 4.

Πόσα λουλούδια έχει τώρα το βάζο;

ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ                                         ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ


                                                                    …… + …… = ……
Ο Νίκος είχε 7 μπαλόνια.
 
Αγόρασε ακόμα 1

Πόσα μπαλόνια έχει τώρα;

ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ                                                           ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ


                                                                             …… + …… = ……
                                                                                                                   Πηγή: e -selides Χ.Πολιτάκη




  • Ώρα για παιχνίδι μαθηματικών!!!!! 

          Πατήστε (ctrl+κλικ) στο σύνδεσμο


      ΟΔΗΓΙΕΣ:όταν βρεθείτε στην αρχική σελίδα πατήστε κλικ

      στην πινακίδα 0 και 6-10 ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΑΞΕΙΣ.

      Στη συνέχεια επιλέξτε να ασχοληθείτε με τις ασκήσεις :

     Διάταξη, Σύγκριση και Πρόσθεση.

    Μπορείτε να επιλέξετε το εύκολο και το δύσκολο επίπεδο.




  • Ας τελειώσουμε με ένα ακόμα τραγουδάκι.

       Πατήστε (ctrl+κλικ) στο σύνδεσμο




    Σας ευχαριστώ που προσπαθήσατε τόσο πολύ!!!Και βέβαια... θα τα πούμε σύντομα!!!










         Δευτέρα 6 Απριλίου 2020
 

Καλημέρα σας και πολύ καλή εβδομάδα,

Εύχομαι όλοι να είστε υγιείς και χαρούμενοι.

Πιστεύω όλοι να παρακολουθείτε το πρόγραμμα

της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης 
 
γιατί σίγουρα έχετε να κερδίσετε απο αυτό.



Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα;

Σήμερα, λοιπόν, θα διαβάσουμε ένα ποιηματάκι.




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΔΥΝΑΤΑ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ


      Το ποταμάκι


– Από πού είσαι, ποταμάκι;

– Από κείνο το βουνό.


Πώς τον λέγαν τον παππού σου;


– Σύννεφο στον ουρανό.


– Ποια είναι η μάνα σου;


Η μπόρα.



Πώς κατέβηκες στη χώρα;
                                                      
– Τα χωράφια να ποτίσω

  και τους μύλους να γυρίσω

.
-Στάσου να σε ιδούμε λίγο

                    
ποταμάκι μου καλό

Βιάζομαι πολύ να φύγω

να ανταμώσω το γιαλό.
 
 (από το βιβλίο: Zαχαρίας Λ. Παπαντωνίου, Xελιδόνια, Bιβλιοθήκη Eκπαιδευτικού Oμίλου, 1920)

.


 
   Τι θα λέγατε να το τραγουδήσετε ;

  Πατήστε (ctrl+κλικ) πάνω στον σύνδεσμο

      (Πηγή:youtube το ποταμάκι σε         μουσική Γ.Λαπαδάκη.)






  • Μπορείτε να απαντήσετε στις ερωτήσεις;


Ποιος είναι ο παππούς του ποταμού;

-----------------------------------------------------------------

Ποια είναι η μαμά του;

--------------------------------------------------------------------

Τι κάνει το ποταμάκι καθώς κυλάει;

--------------------------------------------------------------------

Πού βιάζεται να πάει;

--------------------------------------------------------------------




  • Φτιάξτε δικές σας προτασούλες με τις λέξεις :
               ποταμάκι, βουνό.
-------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------


  • Ας θυμηθούμε τη λεξούλα (δηλαδή το ρήμα) είναι.



                                                                                                  Πηγή: Κάθε μέρα πρώτη
  • Συμπληρώστε τις λέξεις που λείπουν.
    Συμπληρώνω είμαι,είσαι,είναι όπου ταιριάζει. 
          -Ποντικέ πού _____________ ; 
          -____________ μπροστά σου, δε με βλέπεις
          -Η γάτα πού _____________ ; 
          -Αυτή ____________ στην αποθήκη.
         - Εσύ κοτούλα πού ___________ ;


         -Εγώ________________ στην αυλή και τρώω σπόρους.

         -Πού ______________ όμως ο κόκορας;

        -Ο κόκορας ____________ μέσα στο κοτέτσι.


  • Ώρα για παιχνίδι!!!!!Πατήστε (ctrl+κλικ) στο σύνδεσμο
και


  • Διαβάζοντας το ποίημα και κοιτάζοντας την εικόνα

     μπορείτε να καταλάβετε το ταξίδι του νερού πάνω στη γη;
           Δείτε και το παρακάτω βίντεο για να καταλάβετε καλύτερα αυτό το ταξίδι.

           Πατήστε (ctrl+κλικ) πάνω στο σύνδεσμο


                (Πηγή: youtube ο κύκλος του νερού Η Νούλα η Σταγονούλα Ε.Νομικού).




  • Ας πάμε στα μαθηματικά τώρα.
           Πατήστε (ctrl+κλικ) στο σύνδεσμο 
 




  • Να θυμηθούμε και τα σύμβολα των αριθμών =, <, >

     


    Πατήστε (ctrl=κλικ) στο σύνδεσμο 

και



  • Αλήθεια πόσο γρήγοροι είστε στο μέτρημα;
          Για να δούμε θα τα καταφέρετε;

         Πατήστε (ctrl+κλικ) στο σύνδεσμο


         (Πηγή teachergeorgiasclass.weebly.com/)


         Σας ευχαριστώ που προσπαθήσατε για άλλη μια φορά.

         Θα τα πούμε σύντομα!!!








Πέμπτη  2  Απριλίου 2020



 Καλημέρα σας, και καλό μήνα,


Τι κάνετε γλυκούλια μου; Είστε καλά;


Μαθαίνω ότι αφιερώνετε χρόνο και δουλεύετε πάνω σε αυτά που

 ανεβάζω.


 ΜΠΡΑΒΟ!!!Είμαι πολύ υπερήφανη για σας!




Σήμερα λέω να διαβάσουμε τους στίχους από ένα γνωστό μας τραγουδάκι.Συμφωνείτε; 

Ωραία,χαίρομαι που σας αρέσει η ιδέα μου.



Διαβάστε δυνατά το ποίημα.

  Η κουκουβάγια


Πάνω στη βελανιδιά

κάθεται μια κουκουβάγια.


Έχει μάτια γουρλωτά


και φωνάζει δυνατά


Κουκουβά, κουκουβά


κου κου βα βα βα βα βα βα


Κουκουβά, κουκουβά


κου κου βα βα βα βα βα


Στης νυχτιάς τη σιγαλιά

                                                            
κάποιοι γρίλλοι τραγουδάνε.


 Μα η κυρία Κουκουβά 
                                                      
τους φωνάζει δυνατά.

                                                                   
Κουκουβά, κουκουβά


κου κου βα βα βα βα βα βα.


Κουκουβά, κουκουβά


κου κου βα βα βα βα βα.


Ξάφνου βλέπει μακρυά


ένα μαύρ’ αγριοπούλι


στέκεται και το κοιτά


και φωνάζει δυνατά.


Κουκουβά, κουκουβά


κου κου βα βα βα βα βα βα.








Τι θα λέγατε να το ακούσετε και να το τραγουδήσετε;


Πατήστε (ctrl+κλικ)  πάνω στον σύνδεσμο







               ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ



  • Μπορείτε να απαντήσετε στις ερωτήσεις;                                  


Πού κάθεται η κουκουβάγια;

___________________________________________________

___________________________________________________

___________________________________________________



Τι μάτια έχει η κουκουβάγια;

___________________________________________________

___________________________________________________

___________________________________________________



Ποιοι τραγουδάνε τη νύχτα;


___________________________________________________

___________________________________________________





  •    Στους στίχους του τραγουδιού συναντάμε πολλά ου.
     
        Βρείτε μου αυτές τις λεξούλες μέσα στους στίχους.

         Μπράβο σας το καταφέρατε και αυτό!!

 




  • Ώρα για παιχνίδι!!!!Πατήστε (cntr+ κλικ )πάνω στον σύνδεσμο






  •            Και λίγα Μαθηματικά τώρα.



    Ας θυμηθούμε τους αριθμούς 6,7,8,9,10.

   Πατήστε (cntr+ κλικ) πάνω στον σύνδεσμο

  http://users.sch.gr/pkotsis/4/a-taxi/maths/games/arithmoi-6-7-   
  8%20(CD)/index.html   και
http://users.sch.gr/pkotsis/4/a-taxi/maths/games/arithmoi-9-10%20(CD) /index.html
 

                      Σας ευχαριστώ που προσπαθήσατε και πάλι.Θα τα πούμε σύντομα!!!!



                                                                                                                                                          
                   


 Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020





                                                                                                              
    Παιδάκια μου γλυκά,


     Ελπίζω να είστε καλά και να περάσατε ένα όμορφο

     Σαββατοκύριακο.



    Για να δούμε λοιπόν τι θα θυμηθούμε σήμερα;


    Κι ας αρχίσουμε με Μαθηματικά.



                Δραστηριότητες:


  • Αρχίζουμε με παιχνίδι μνήμης. Για να δοκιμάσετε τις δυνάμεις σας! Πατήστε




  • Πιστεύω να μην δυσκολευτήκατε.Τι θα λέγατε για λίγη ακόμη εξάσκηση;

          Πατήστε στο http://www.jele.gr/activity/a/math/math034.swf   και στο

           http://www.jele.gr/activity/a/math/math035.swf

  
  • Αρκετά με τα Μαθηματικά ας ασχοληθούμε λίγο και με τη Γλώσσα.
          και ας διαβάσουμε δυνατά το παραμύθι.


                          ΑΙΣΩΠΟΥ ΜΥΘΟΙ: Γάιδαρος φορτωμένος αλάτι

    
Ένας γάιδαρος φορτωμένος αλάτι περνούσε ένα ποτάμι,

 αλλά γλίστρησε κι έπεσε στο νερό. Eπειδή έλιωσε τ’αλάτι, σηκώθηκε


ελαφρύτερος.

     Xάρηκε μ’ αυτό κι έτσι μια άλλη φορά, που περνούσε



φορτωμένος σφουγγάρια ένα ποτάμι, σκέφτηκε, ότι αν πέσει πάλι,



θα σηκωθεί ελαφρύτερος.

    Πράγματι γλίστρησε σκόπιμα. Tότε όμως τα σφουγγάρια ρούφηξαν νερό και βάρυναν

 και ο γάιδαρος πνίγηκε, μην μπορώντας να σηκωθεί.


    Έτσι και μερικοί άνθρωποι την παθαίνουν με τα τεχνάσματά τους

  και ρίχνουν τους εαυτούς τους σε συμφορές.





                                             ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ



          Μπορείς να απαντήσεις; Διάβασε δυνατά το παραμύθι στη μαμά σου και δώσε τις   

          απαντήσεις σε εκείνη.Μπορείς και να τα γράψεις ,αν θες.

  • Γιατί ο γάιδαρος, όταν ήταν φορτωμένος με αλάτι και έπεσε στο ποτάμι,

    βγαίνοντας έξω αισθάνθηκε ελαφρύτερος;

    _________________________________________________________________

    _________________________________________________________________

    _________________________________________________________________
 
  • Συνέβη το ίδιο όταν έπεσε στο ποτάμι φορτωμένος με σφουγγάρια;

    Γιατί όχι;

    _________________________________________________________________

    _________________________________________________________________

    _________________________________________________________________
     
                                                                                                                                                 
  • Στα παλιά τα χρόνια ο τρόπος μετακίνησης και μεταφοράς αγαθών γινόταν μόνο με τα ζώα. 
          Σήμερα υπάρχουν πολλά μέσα μεταφοράς.


          Πατήστε στο https://youtu.be/DuigUsTDKTc  ,για να τα δείτε.



  • Ώρα για λίγη ξεκούραση!Τώρα θα πούμε ένα τραγουδάκι.

    Τι θα λέγατε να τραγουδήσουμε την Αλφαβήτα;Πατήστε στο

     https://www.youtube.com/watch?v=FYn38P7n9eI για να το ακούσετε και να τραγουδήσετε.
  • Και τώρα παιχνίδι!!!.Πατήστε στο
           users.sch.gr/evniki/ataxi/epanalipsi2/quiz.html
          και στο  http://users.sch.gr/evniki/ataxi/epenalipsi3/quiz.html

  •   Κουραστήκατε; Λίγο ακόμη;
.          Θα ήθελα να διαβάσετε δυνατά τι γράφουν μέσα οι καρδούλες και στη συνέχεια να     
           ακολουθήσετε τις οδηγίες.
 


                                                 Από το https://gr.pinterest.com/pin/32777767911552090



                                                                           
       Σας ευχαριστώ που προσπαθήσατε τόσο πολύ. Θα τα πούμε σύντομα!!!







 

Πέμπτη 26/3/2020













Πουλάκια μου αγαπημένα, 

Ελπίζω να είστε καλά ,να απολαμβάνετε τις μέρες μέσα στο σπίτι και να ακολουθείτε πάντα τις

οδηγίες των γονιών σας.Δυστυχώς για λίγες μέρες ακόμα δεν μπορούμε να βρεθούμε στην όμορφη 

τάξη μας .Υπομονή και ώσπου να τα πούμε από κοντά θα τα λέμε με αυτό τον τρόπο.

Τι θα λέγατε, λοιπόν, να ξεκινήσουμε με Γλώσσα.



Διάβασε δυνατά το παραμύθι:

                                               
                             ΑΙΣΩΠΟΥ ΜΥΘΟΙ : Το Λιοντάρι κι ο Λαγός
  


Ένα λιοντάρι είδε ένα λαγό αποκοιμισμένο κι ετοιμαζόταν να τον φάει,



όταν από την άλλη είδε να περνάει τρέχοντας ένα ελάφι. 

Παράτησε,λοιπόν, το λαγό κι έτρεξε πίσω από το ελάφι έκανε όμως πολύ 

φασαρία που ο λαγός ξύπνησε κι όπου φύγει φύγει!  Μετά από μεγάλο

 κυνηγητό, το λιοντάρι κατάλαβε πως πια δεν είχε  ελπίδα να προφτάσει το ελάφι.

 Γύρισε τότε στο σημείο που είχε δει το λαγό, για να διαπιστώσει πως κι 

αυτός είχε γίνει άφαντος.

«Καλά να πάθω», είπε το λιοντάρι. «Άφησα το σίγουρο φαγάκι που ήταν 

κάτω από τη μύτη μου, ελπίζοντας πως θα έπιανα κάτι μεγαλύτερο».

  
Δραστηριότητες: 


  •  Για να θυμηθούμε τα γραμματάκια της Αλφα-βήτας.
         Πάτα στο https://youtu.be/a0SFa7ZOELA να τα δεις.
 
  • Τι θα έλεγες να παίξουμε κρεμάλα;Πάτησε στο

 

 







Πέμπτη 26/3/2020


Κάνε κλικ στην εικόνα






Δεν υπάρχουν σχόλια: