Β τάξη εξ αποστάσεως





Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2020




Γεια σας παιδάκια μου,

    Στην εβδομάδα που μας πέρασε στη Γλώσσα ασχοληθήκαμε με τα δίψηφα φωνήεντα και τα δίψηφα σύμφωνα. Πιστεύω να θυμάστε ποια είναι....Για να κάνετε μια πολύ καλή εξάσκηση μπορείτε να  μπείτε (ctrl+ κλικ) στους παρακάτω συνδέσμους:





και




Στα Μαθηματικά ανακαλύπτουμε τρόπους για να κάνουμε με γρήγορους τρόπους προσθέσεις και αφαιρέσεις.Αν θέλετε μπορείτε 
 να  μπείτε (ctrl+ κλικ) στους παρακάτω συνδέσμους.

Τα κορίτσια μου στον σύνδεσμο:




Τα αγόρια μου στον σύνδεσμο:





Σας εύχομαι ένα πολύ καλό Σαββατοκύριακο!!!!




Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2020

Γεια σας παιδάκια μου,
    Στην εβδομάδα που μας πέρασε στη Γλώσσα ασχοληθήκαμε με τον συλλαβισμό. Πιστεύω να θυμάστε τους κανόνες που εφαρμόζαμε για να χωρίσουμε τις λεξούλες. Έχοντας τους στο μυαλουδάκι σας μπορείτε να  μπείτε (ctrl+ κλικ) στον παρακάτω σύνδεσμο:


Στα Μαθηματικά γνωρίσαμε καλύτερα τους αριθμούς ως το 100.Αν θέλετε μπορείτε 
 να  μπείτε (ctrl+ κλικ) στον παρακάτω σύνδεσμο:


Σας εύχομαι ένα πολύ καλό Σαββατοκύριακο!!!!








Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2020



ΚΑΛΗ   ΣΧΟΛΙΚΗ   ΧΡΟΝΙΑ !!!!!!!
Καλή σχολική χρονιά ,πουλάκια μου, με υγεία ,χαρά ,δημιουργικότητα και νέα γνώση.
Σκέφτηκα μέσα από αυτό το χώρο να σας ανεβάζω διάφορα εκπαιδευτικά παιχνιδάκια κατάλληλα με όσα δουλεύουμε μέσα στην τάξη, έτσι ώστε και ο χρόνος σας να περνάει στο σπίτι πιο δημιουργικά και να κάνετε μια καλύτερη εξάσκηση.
Αυτό το Σαββατοκύριακο για τη Γλώσσα θα μπορούσατε να μπείτε (ctrl+ κλικ) στους παρακάτω συνδέσμους:

και


Για τα Μαθηματικά μπορείτε να μπείτε (ctrl+κλικ) στους συνδέσμους


και


Εύχομαι ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!!
































.................................................................................................

...........................................................................................................













..................................................................................
















................................................................................................................................................................












.............................................................................................................................................................

















Δευτέρα 13 Απριλίου 2020




ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΣΧΑ;



Μικρό παιδί,τι είναι Πάσχα αναζητάει.



Μια πεταλούδα που πετά, του απαντάει:



Στης πασχαλίτσας τα φτερά το είδα γραμμένο,



στου ζουμπουλιού το άρωμα το είδα τρυπωμένο!



Στου αηδονιού το λάλημα ,γλυκόλαλο τραγούδι,



στης άνοιξης το φόρεμα,διάφανο λουλούδι!



Στου επιτάφιου το φως ,φλόγα που λαμπυρίζει



μέσα στα κόκκινα αυγά , ελπίδα που φωτίζει.



Το Πάσχα είναι όλα αυτά,μα κάτι ακόμα κρύβει.



Είναι γλυκιά χαράς γιορτή που δίνει…..



              ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ!!!

                                                      Ιωάννα Κυρίτση- Τζώτη

                                                             Απρίλιος 2020








Καλημέρα σας και καλή Μεγάλη εβδομάδα.


Ξεκινήσαμε με ένα ποίημα και συνεχίζουμε με έθιμα της εβδομάδας που διανύουμε.





ΕΘΙΜΑ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ




ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΜΠΤΗ


      Με ένα κόκκινο πανί, που συμβολίζει το αίμα του Χριστού, απλωμένο στο μπαλκόνι

  ή το παράθυρο, ξεκινούν στην επαρχία τη Μεγάλη Πέμπτη οι προετοιμασίες για τη βραδιά της

 Ανάστασης, ενώ την ίδια ημέρα οι νοικοκυρές σε όλη τη χώρα βάφουν τα κόκκινα αυγά
 
 Τη Μεγάλη Πέμπτη ζυμώνονται και τα τσουρέκια.

 Αυτήν την ημέρα οι νοικοκυρές δεν πλένουν,

 δεν απλώνουν ούτε κάνουν άλλες δουλειές στο σπίτι.


Τη Μεγάλη Πέμπτη στην εκκλησία ψέλνεται η μακρά ακολουθία 

των Παθών με τα 12 Ευαγγέλια

 και αναπαριστάνεται ξανά η Σταύρωση. Αφού τελειώσουν τα 12 Ευαγγέλια, 

κοπέλες αναλαμβάνουν να στολίσουν τον Επιτάφιο με γιρλάντες από λευκά λουλούδια,

 έτσι ώστε το πρωί της επόμενης μέρας να είναι έτοιμος

 να δεχθεί το σώμα του Χριστού κατά την Αποκαθήλωση.




ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ




Ακόμη και σήμερα σε κάποια χωριά οι κάτοικοι δεν στρώνουν καν τραπέζι τη Μεγάλη Παρασκευή.

 Δεν τρώνε γλυκά για την αγάπη του Χριστού, που τον πότισαν ξύδι.

 Ταχινόσουπα, μαρούλι ή φακές με ξύδι είναι τα συνήθη φαγητά. 

 Κανείς δεν πρέπει να πιάσει στα χέρια του σφυρί ή βελόνι, γιατί θεωρείται μεγάλη αμαρτία.

 Το βράδυ γίνεται ο Εσπερινός και η περιφορά του Επιταφίου, 

ο στολισμός και η περιφορά του 

οποίου είναι το κυριότερο έθιμο της Μεγάλης Παρασκευής.


Χαρακτηριστικό των παλαιότερων ετών ήταν η ευγενής άμιλλα ανάμεσα στις ενορίες

 για τον ομορφότερα στολισμένο Επιτάφιο. Πρώτα πήγαιναν 

τα λουλούδια για το στολισμό του Επιταφίου οι ελεύθερες 

και ύστερα οι παντρεμένες. 

 Από κάτω περνούσαν όλοι από μία φορά, ενώ πίστευαν πως, 

αν τα ζωηρά παιδιά περάσουν τρεις φορές, θα γίνουν φρόνιμα... 

Τρεις φορές έπρεπε να περάσουν και οι άρρωστοι για ν' αναρρώσουν.

Τα λουλούδια που παίρνουν οι πιστοί από τον Επιτάφιο θεωρούνται ευλογημένα 

 και τοποθετούνται στο εικονοστάσι του σπιτιού.

 Παλιότερα, οι γυναίκες έφτιαχναν με αυτά φυλαχτά για τους ναυτικούς

ενώ ορισμένοι τα χρησιμοποιούσαν και σαν γιατρικό για τον πονοκέφαλο.

Στην περιφορά του Επιταφίου προπορεύεται η μπάντα ή η χορωδία και παίζει
πένθιμα εμβατήρια

ακολουθούν οι ιεροψάλτες, ο κλήρος, οι μυροφόρες, τα εξαπτέρυγα, πρόσκοποι και οι πιστοί που 

ψέλνουν καθ’ όλη τη διάρκεια της λιτανείας.

 Σε όλη τη διαδρομή οι πιστοί ραίνουν τον επιτάφιο με λουλούδια και αρώματα, κρατώντας

 αναμμένα κεριά.




ΜΕΓΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟ



Το Μεγάλο Σάββατο οι πιστοί προετοιμάζονται για το χαρμόσυνο μήνυμα της Ανάστασης. Το βράδυ

 της ίδιας ημέρας ο ιερέας φωνάζει το «Χριστός Ανέστη!». Ένα από τα βασικότερα τελετουργικά 

στοιχεία της Ανάστασης είναι το αναστάσιμο Φως, με κορυφαία στιγμή την πρόσκληση του ιερέα 

«Δεύτε λάβετε Φως». Το Φως αυτό οι πιστοί το μεταφέρουν στα σπίτια τους.

 Σε κάποιες περιοχές
μάλιστα θεωρούνταν καλοτυχία να μη σβήσει η λαμπάδα με το Άγιο Φως 

μέχρι να φτάσουν οι πιστοί στο σπίτι. Μπαίνοντας «σταυρώνουν» πρώτα το 

ανώφλι της εξώπορτας, ενώ παλαιότερα ανανέωναν και το φως του 

καντηλιού και μάλιστα προσπαθούσαν να το κρατήσουν αναμμένο όσο

 περισσότερες μέρες μπορούσαν χωρίς να σβήσει.




                                                          ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ
 

  “ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ”,ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ”,ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

  Ευχές ακούγονται παντού.

Το πασχαλινό τραπέζι έχει όλα τα καλούδια.

Αρνί ψημένο στη σούβλα ,κοκορέτσι,γλυκά κάθε είδους

 και βέβαια  κόκκινα αυγά για τσούγκρισμα.






                                             ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΗΣ ΛΑΜΠΡΗΣ



ΚΟΚΚΙΝΑ ΑΒΓΑ : Συμβολίζουν με το κόκκινο χρώμα τους το αίμα του Χριστού.



ΑΡΝΙ : Συμβολίζει τους πιστούς από την παραβολή του Χριστού με τον βοσκό.



Ο ΣΤΑΥΡΟΣ: Συμβολίζει το Σταυρό πάνω στον οποίο μαρτύρησε ο Χριστός.



Η ΛΑΜΠΑΔΑ:Συμβολίζει το φως που έφερε ο Χριστός νικώντας το θάνατο

 και κατ’ επέκταση το σκοτάδι με την Ανάστασή του.



ΠΥΡΟΤΕΧΝΗΜΑΤΑ: Με το θόρυβο και το φως που κάνουν λέγεται ότι 

διώχνουν τα κακά πνεύματα.

                                                                                                                          Πηγή:https://www.kindykids.gr





Για τις ημέρες αυτές σκέφτηκα να διαβάσουμε ιστοριούλες .



1η ιστορία:μια ιστορία εμπνευσμένη από παιδιά.



Συγγραφείς οι μαθητές του 2ου Δ.Σ.Νέας Μηχανιώνας



και το Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Γόννων Λάρισας.



Πατήστε (ctrl+κλικ) στο σύνδεσμο




                                                                      πηγή:https://sxolikaneamichanionas.wordpress.com                                                                                    



Μπορείτε να ζωγραφίσετε δικές σας εικόνες για την ιστορία αυτή;



Τι σας άρεσε από αυτή την ιστορία;

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------



Πατώντας στο σύνδεσμο






μπορείτε να ακούσετε και την ιστορία της Μαρίας Ανδρικοπούλου “ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑΛΗ”



Και βέβαια και εδώ μπορείτε να ζωγραφίσετε κάποιες εικόνες από την ιστορία.








                                     ΕΥΚΟΛΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

 


Υλικά

χαρτόνι ή λευκό χαρτί

χρώματα

ψαλίδι

κορδέλα(αν υπάρχει)

κόλλα

                      Οδηγίες

1) Κόβουμε ένα μικρό χάρτινο στεφάνι.


2)Σχεδιάζουμε και κόβουμε πολλά αυγουλάκια
.

3)Ζωγραφίζουμε τα αυγουλάκια.
 με όποια χρώματα και σχέδια θέλουμε.
 
4)Κολλάμε τα αυγά γύρω από το στεφάνι.


5) Βάζουμε την κορδέλα στο στεφάνι μας.











Λαγουδάκια



Υλικά

ποτήρι πλαστικό

χαρτόνι ή χαρτί άσπρο για τα αυτάκια

κόλλα

ψαλίδι

χρώματα



            Οδηγίες

Βάφουμε το πλαστικό ποτήρι.


Ζωγραφίζουμε τα μάτια τη μυτούλα και το στόμα του λαγού πάνω στο ποτήρι.


Κόβουμε τα αυτάκια και τα κολλάμε.













Εύκολο!!Κόβουμε έναν κύκλο μεγάλο για το σώμα,έναν κύκλο

 μικρό για το κεφάλι.

Ζωγραφίζουμε ματάκια μυτούλα μουστάκια.

Κόβουμε αυτάκια και τα κολλάμε.

Στο κάτω μέρος ανοίγουμε με προσοχή δυο στρογγυλές 

τρυπούλες για να βάζουμε τα δαχτυλάκια μας.








 






Και άλλα λαγουδάκια                                                                                                                            
                                                                                                      πηγή:mothersblog                             

           Εύχομαι ολόψυχα σε σας και στις οικογένειές σας...








 
Πέμπτη 9 Απριλίου 2020




Γεια σας γλυκούλια μου,


Εύχομαι να είστε καλά ,


να περνάτε όσο το δυνατόν καλύτερα,


να βλέπετε το πρόγραμμα της εκπαιδευτικής τηλεόρασης,


να κάνετε εξάσκηση στις διαδραστικές ασκήσεις που σας

 υποδεικνύω


και να κάνετε υπομονή, μέχρι να βρεθούμε ξανά στην τάξη μας.




Ο Απρίλιος ήρθε,στην καρδιά της άνοιξης είμαστε.


Ο τόπος μας γίνεται καταπράσινος και πολύχρωμα λουλούδια ομορφαίνουν τη γη.


Και ποια μεγάλη γιορτή έχουμε την άνοιξη;;;;; ΤΟ ΠΑΣΧΑ!


Πλησιάζουμε λοιπόν στη μεγάλη γιορτή του Πάσχα γι’ αυτό

 και από σήμερα μερικές δραστηριότητες 

θα έχουν ένα ¨πασχαλινό άρωμα¨.






Πατήστε (ctrl+κλικ) εδώ και αμέσως θα εμφανιστεί


η ενότητα Χρήσιμες Οδηγίες του βιβλίου της Γλώσσας μας.


Διαβάστε δυνατά τα κείμενα:Αυγά Χρωματιστά και τα τρία κειμενάκια

 που είναι σε χρωματιστά πλαίσια και περιγράφουν έθιμα του Πάσχα 

σε διάφορες περιοχές της πατρίδας μας.



                                     ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ



  • Κατανοώ τα κείμενα ,σκέφτομαι και απαντώ:



Τι γίνεται το βράδυ της Ανάστασης στο Λεωνίδιο της Αρκαδίας;


( Η Αρκαδία είναι νομός της Πελοποννήσου

 και το Λεωνίδιο είναι μια μικρή πόλη της.


Εντοπίστε το Λεωνίδιο στο διπλανό χάρτη 

 ( κόκκινο σημαδάκι) και δείξτε που μένουμε εμείς.


 -------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------


Ποιο είναι το έθιμο της Κυριακής του Πάσχα στη Φολέγανδρο;

(Η Φολέγανδρος είναι ένα νησί των Κυκλάδων.)

Εντοπίστε τη Φολέγανδρο στον παρακάτω χάρτη 
 (μπλε σημαδάκι) και δείξτε που μένουμε εμείς.

-----------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------

 
  • πότε βάφουμε κόκκινα αυγά;

    --------------------------------------------------------------------------------

  • Πατώντας(ctrl+κλικ) στο σύνδεσμο


        (επιμέλεια Γ.Ζερβός) μπορείτε να πάρετε πολλές πληροφορίες για τη γιορτή του πάσχα .

  • Ακόμα πατώντας (ctrl+κλικ) στο σύνδεσμο



        μπορείτε να μάθετε κι άλλα έθιμα του Πάσχα
        από διάφορα μέρη της Ελλάδας.

  • Εννοείτε ότι μπορείτε να φτιάξετε αυγά χρωματιστά

     με ότι υλικά έχετε στο σπίτι σας.



  • Ποια εποχή γιορτάζουμε το Πάσχα;

    Μα φυσικά την άνοιξη.Θυμάστε τους μήνες της άνοιξης;

    Θυμάστε τους μήνες του χρόνου;


 
  • Ποιοι είναι οι μήνες της άνοιξης;

-------------------------------------------------------------------------------


--------------------------------------------------------------------------------

  • Πόσες εποχές έχει ο χρόνος;

    -------------------------------------------------------------------------------

  • Πόσους μήνες έχει ο χρόνος;

    -------------------------------------------------------------------------------

  • Πόσες μέρες έχει ο κάθε μήνας;

    -------------------------------------------------------------------------------

  • Γράφω τους μήνες του χρόνου με τη σειρά.

    -------------------------------------------------------------------------------

    -------------------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------------------------------

    -----------------------------------------------------------------------------

  • Μπορείτε να γράψετε τις ημερομηνίες σύντομα ή ολογράφως:

    12 Ιανουαρίου του 2020 ..............................................................

    15 Απριλίου του 2020 .............................................................

    19/5/2020 ...............................................................................

    20/11/2020 ...............................................................................

    15/5/2020 …………………………………………………..

    2 Δεκεμβρίου του 2020………………………………………….

  • Και ένα παιχνιδάκι...για καλύτερη εξάσκηση!

    Πατήστε (ctrl+κλικ) στο σύνδεσμο:




                  ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ!!!!! Ώρα να χαλαρώσετε με…. μουσική


                                                    
                                        Τραγουδήστε λοιπόν τους 12 μήνες αθλητές.Τους θυμάστε;
 

Είχαμε διαβάσει τους στίχους και το είχαμε τραγουδήσει στην τάξη.


Πατήστε (ctrl+κλικ) στο σύνδεσμο
 



και ένα τραγουδάκι πασχαλινό.Πατήστε (ctrl+κλικ) στο σύνδεσμο




               ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ!!!!!!

    Τι θα λέγατε να θυμηθούμε την προπαίδεια;
 
    Πρoπαίδεια του 5, 2, 4.















 



 

 

Προβλήματα

  • Ένα λουλούδι έχει 5 πέταλα. Πόσα πέταλα έχουν τα 4 λουλούδια;
Λύση:
……Χ5 =……

Απάντηση:Τα 4 λουλούδια έχουν …… πέταλα.


  • Ένα χέρι έχει 5 δάχτυλα. Πόσα δάχτυλα έχουν τα 6 χέρια;
Λύση:
……………………………………………………………………

Απάντηση:………………………………………………………………


  •      Ένα κουτί μαρκαδόροι κοστίζουν 5€. Πόσο κοστίζουν τα 8 κουτιά;
Λύση:
…………………………………………………………………

Απάντηση:……………………………………………………………………

 
  • Ένα ποδήλατο έχει 2 ρόδες. 

Πόσες ρόδες έχουν τα 3 ποδήλατα; 
 
Λύση:
               ……Χ2 =……

Απάντηση:Τα 3 ποδήλατα έχουν …… ρόδες.


  • Ένας λαγός έχει 2 αυτιά. 

Πόσα αυτιά έχουν οι 9 λαγοί;

Λύση:
  ………………………………………………

Απάντηση:………………………………………………………………………………

  •       Ένα κουτί γάλα κοστίζει 2€. Πόσο κοστίζουν τα 8 κουτιά;
Λύση:
……………………………………………………………………

Απάντηση:…………………………………………………………………………………


  • Ένα αρνάκι έχει 4 πόδια. Πόσα πόδια έχουν τα 6 αρνάκια;
Λύση:
……Χ…… =……

Απάντηση:Τα 6 αρνάκια έχουν …… πόδια.


  • Ένα χρόνος έχει 4 εποχές. Πόσες εποχές έχουν τα 5 χρόνια;
Λύση:
……………………………………………………………………

Απάντηση:…………………………………………………………………………………

  •       Ένα αμάξι χρειάζεται 4 ρόδες. Πόσες ρόδες χρειάζονται τα 8 αμάξια;
Λύση:
……………………………………………………………………

Απάντηση:…………………………………………………………………
                                                                                           πηγή: e-selides






  • Και λίγη εξασκηση για να γίνουμε πάρα πολύ γρήγοροι.

Πατήστε (ctrl+κλικ) στπ σύνδεσμο


και


και

Πηγή: stintaxi




Σας ευχαριστώ που προσπαθήσατε τόσο πολύ!

                                                               Θα τα πούμε σύντομα!!!!!









Δευτέρα 6 Απριλίου 2020





Καλημέρα σας και πολύ καλή εβδομάδα,


Εύχομαι όλοι να είστε υγιείς και χαρούμενοι.


Πιστεύω όλοι να παρακολουθείτε το πρόγραμμα


της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης 


γιατί σίγουρα έχετε να κερδίσετε απο αυτό.






Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα;


Σήμερα, λοιπόν, θα διαβάσουμε ένα γνωστό ποιηματάκι.


Το είχαμε συναντήσει στο βιβλίο μας σαν άσκηση.


Θυμάστε που βάζατε τόνους στις λεξούλες;




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΔΥΝΑΤΑ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ



Το ποταμάκι

– Από πού είσαι, ποταμάκι;

– Από κείνο το βουνό.

Πώς τον λέγαν τον παππού σου;

– Σύννεφο στον ουρανό.

– Ποια ’ναι η μάνα σου;

Η μπόρα.


Πώς κατέβηκες στη χώρα;


– Τα χωράφια να ποτίσω

και τους μύλους να γυρίσω.

– Στάσου να σε ιδούμε λίγο,



– Στάσου να σε ιδούμε λίγο,

ποταμάκι μου καλό.                                                                                      
– Βιάζομαι πολύ να φύγω,                                                                                                                       https://free.openeclass.org/courses/IT394/
ν’ ανταμώσω το γιαλό.

(από το βιβλίο: Zαχαρίας Λ. Παπαντωνίου, Xελιδόνια, Bιβλιοθήκη Eκπαιδευτικού Oμίλου, 1920)




Τι θα λέγατε να το τραγουδήσετε ;


Πατήστε (ctrl+κλικ) πάνω στον σύνδεσμο



(Πηγή:youtube το ποταμάκι σε μουσική Γ.Λαπαδάκη.)




Αλήθεια,θυμάστε τι λέγαμε στην τάξη όταν το διαβάζαμε;

Διαβάζοντας το προσεκτικά, αντιλαμβανόμαστε το ταξίδι του νερού πάνω στη γη.

Δείτε το παρακάτω βίντεο για να θυμηθείτε τι λέγαμε.

Πατήστε (ctrl+κλικ) πάνω στο σύνδεσμο

(Πηγή: youtube ο κύκλος του νερού Η Νούλα η Σταγονούλα Ε.Νομικού).




  • Διαβάζοντας το ποίημα και βλέποντας το βίντεο θα ήθελα να μου 

    περιγράψετε με τον δικό σας μοναδικό τρόπο το ταξίδι του νερού.


    ___________________________________________

    ___________________________________________

    ___________________________________________________________
    ___________________________________________________________

    ___________________________________________________________

    ___________________________________________________________

    ___________________________________________________________

    ___________________________________________________________

    ___________________________________________________________

    ___________________________________________________________

    ___________________________________________________________

    ___________________________________________________________

    ___________________________________________________________


    •  Μπορείτε να φτιάξετε προτάσεις με τις λέξεις:
              ποτάμι, μπόρα, χωράφια, μπόρα

    ___________________________________________________________

    ___________________________________________________________

    ___________________________________________________________

    ___________________________________________________________


     
    • Κοιτάξτε λίγο το κείμενο.Υπάρχουν λέξεις με κόκκινα γράμματα.

             Τι κοινό έχουν αυτές οι λέξεις; 

            Μπράβο σας!Το βρήκατε..Δεν έχουν τόνο.


    Γιατί;;;;;Μα φυσικά και θυμάστε ότι στις μονοσύλλαβες λέξεις(=λεξεις με μία συλλαβή) 
     
    δε βάζουμε τόνο. Σε όλες ;Όχι, υπάρχουν κάποιες που μερικές φορές παίρνουν τόνο.

    Πατήστε(ctrl+κλικ)στο σύνδεσμο να τα δείτε την ιστορία των άτονων συλλαβών.

                           (Πηγή: Ι.Χατσίκου taksiasterati. Blogspot)

    •  Ας παίξουμε και λίγο!!
                 Πατήστε (ctrl+κλικ) στο σύνδεσμο

                                                 (πηγή e-mathima .gr)


  •     Ήρθε η ώρα για Μαθηματικά.
             Νομίσματα του ευρώ.Δείτε το παρακάτω βίντεο.

              Πατήστε (ctrl+κλικ) στο σύνδεσμο

                                   ( Πηγή:Τα Μαθηματικά αλλιώς Ε.Μπαρμπουδάκη)

  • Ωραία λοιπόν πάμε για λίγη ακόμα εξάσκηση με τα νομίσματα του ευρώ.
        Αραγε μπορείς να φτιάχνεις το ποσό που σου ζητάει κάθε φορά;

        Πατήστε (ctrl+κλι) στο σύνδεσμο

                         Πηγή: https://teachergeorgiasclass.weebly.com/

ΟΔΗΓΙΕΣ: Όταν βρεθείτε στο περιβάλλον του παιχνιδιού κάντε κλικ πρώτα

 στο κουμπάκι βοήθεια για να διαβάσετε τους κανόνες .

  • Αλήθεια πόσο γρήγοροι είστε στις προσθέσεις μέχρι το 20;
        Προλαβαίνετε άραγε να αποκαλύψετε το κρυμμένο μήνυμα,
       βρίσκοντας τα αποτελέσματα των προσθέσεων;

        Πατήστε(ctrl+κλικ)στο σύνδεσμο


       Μην ξεχάσετε και σε αυτό το παιχνίδι 

      πρώτα κάνουμε κλικ στη λέξη βοήθεια 
                                 
      για να διαβάσουμε τους κανόνες του παιχνιδίου.


        Σας ευχαριστώ που προσπαθήσατε τόσο πολύ.Θα τα πούμε σύντομα!!









Πέμπτη 2 Απριλίου 2020





Καλημέρα σας, και καλό μήνα,


Τι κάνετε γλυκούλια μου;Είστε καλά;


Μαθαίνω ότι αφιερώνεται χρόνο και δουλεύετε 

πάνω σε αυτά που ανεβάζω.


ΜΠΡΑΒΟ!!!Είμαι πολύ υπερήφανη για σας!





Σήμερα λέω να διαβάσουμε ένα ποιματάκι.Συμφωνείτε; Ωραία,χαίρομαι που σας άρεσε η ιδέα μου.



 
Διαβάστε δυνατά το ποίημα.


Ένα μαγικό γλυκό


Πρώτ’ ανακατεύεις καλά

Ένα κιλό γέλια τρανταχτά,


Ένα ποτήρι με τραγούδια,

 Ένα με λόγια σαν λουλούδια,


Χάδια τρεις κουταλιές

Λίγο ξύσμα ζεστές αγκαλιές,

Και σαπουνόφουσκες χρωματιστές,


Πασπαλίζεις με φιλιά,

Ψήνεις στο φούρνο σιγαλά.


Ζάχαρη βάλε στου ονείρου την πύλη,

Απόλαυσέ την σαν θα έρθουνε οι φίλοι.


                                         ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ




  • Μπορείτε να γράψετε τα υλικά του μαγικού γλυκού;

                                   ΥΛΙΚΑ

    _______________________________________

    _______________________________________

    _______________________________________

    _______________________________________

    _______________________________________

    _______________________________________

    _______________________________________

    _______________________________________




  • Στους στίχους του ποιήματος συναντάμε λεξούλες που γράφονται με δίψηφα φωνήεντα

     (Θυμηθείτε είναι τα: αι,ει,οι,ου,υι).Μπορείτε να μου βρείτε αυτές τις λέξεις.



             Μπράβο σας το καταφέρατε και αυτό!!


          Εκτός όμως από τα δίψηφα φωνήεντα έχουμε στη γλώσσα μας και τα δίψηφα σύμφωνα.

          (Θυμηθείτε είναι τα :μπ,ντ,γκ,γγ,τσ,τζ).


 
          http://users.sch.gr/pkotsis/4/b-taxi/glossa/q-b-lang-dips-simf%20(Web)    



               
         Και λίγα Μαθηματικά τώρα.



   Ας θυμηθούμε τα κέρματα του ευρώ!
 
Πατήστε (cntr+κλικ) πάνω στον σύνδεσμο


http://users.sch.gr/pkotsis/4/b-taxi/maths/b11-math-kermata-euro%20 %28Web%29/index.html

            Ας ασχοληθούμε λίγο ακόμα με τους αριθμούς από το 1-100 πατώντας

http://ts.sch.gr/repo/online-packages/dim-mathimatika-a-b/d04/cd/maths/startup.swf

ΟΔΗΓΙΕΣ: Επιλέγετε έναρξη και στη συνέχεια επιλέγετε το σημαιάκι 1-100 αριθμοί και 
 
πράξεις .Εκεί επιλέγετε τις ασκήσεις της διάταξης και σύγκρισης.


 

            Σας ευχαριστώ που προσπαθήσατε και πάλι.Θα τα πούμε σύντομα!!!!







Δευτέρα 30/3/2020



    Παιδάκια μου γλυκά,


   Ελπίζω να είστε καλά και να περάσατε ένα όμορφο

   Σαββατοκύριακο.



   Για να δούμε,λοιπόν τι θα θυμηθούμε σήμερα;

   Κι ας αρχίσουμε,όπως πάντα, με τη Γλώσσα.




Διαβάστε δυνάτα το παραμύθι:



               ΑΙΣΩΠΟΥ ΜΥΘΟΙ: Γάιδαρος φορτωμένος αλάτι


     
Ένας γάιδαρος φορτωμένος αλάτι περνούσε ένα ποτάμι, αλλά γλίστρησε κι έπεσε στο νερό. 


Eπειδή έλιωσε τ’αλάτι, σηκώθηκε ελαφρύτερος.

     Xάρηκε μ’ αυτό κι έτσι μια άλλη φορά, που περνούσε φορτωμένος σφουγγάρια ένα ποτάμι,

 σκέφτηκε, ότι αν πέσει πάλι,θα σηκωθεί ελαφρύτερος. 

    Πράγματι γλίστρησε σκόπιμα. Tότε όμως τα σφουγγάρια  

ρούφηξαν νερό και βάρυναν και ο γάιδαρος πνίγηκε, μην μπορώντας να σηκωθεί.


   Έτσι και μερικοί άνθρωποι την παθαίνουν με τα τεχνάσματά τους



και ρίχνουν τους εαυτούς τους σε συμφορές.








                ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ



  • Τι συνέβη στο γάιδαρο όταν έπεσε στο ποτάμι φορτωμένος με αλάτι;
      _______________________________________________________________________
   
      _______________________________________________________________________
    
      _______________________________________________________________________


  • Τι σκέφτηκε να κάνει όταν ήταν φορτωμένος με σφουγγάρια;

    Ήταν σωστό το τέχνασμά του; Γιατί;
       _____________________________________________________________________

       _____________________________________________________________________
   
       _____________________________________________________________________
  • Τι συμβουλή μας δίνει αυτό το παραμύθι; Πώς πρέπει να σκεφτόμαστε και να 

    συμπεριφερόμαστε εμείς οι άνθρωποι;


         ___________________________________________________________________

         ___________________________________________________________________
   
         ___________________________________________________________________
  
         ___________________________________________________________________ 



  • Στα παλιά τα χρόνια ο τρόπος μετακίνησης και μεταφοράς αγαθών γινόταν μόνο με τα ζώα
      
    Σήμερα υπάρχουν πολλά μέσα μεταφοράς.

          Πατήστε στο https://youtu.be/DuigUsTDKTc
 
         για να τα φρεσκάρετε στο μυαλουδάκι σας.


  • Αλήθεια εσείς ποιο μέσο μεταφοράς θα διαλέγατε για να κάνετε ένα ταξίδι; 

    Γράψτε ένα μικρό κείμενο στο οποίο θα λέτε ποιο προτιμάτε και για ποιο λογο.

    Μην ξεχνάτε :ένα κείμενο έχει αρχή, μέση και τέλος. Θα ήθελα να τα δω αυτά

    στο κείμενό σας, δηλαδή να δω να δημιουργείτε παραγράφους(τα δοντάκια που λέγαμε

     στην τάξη).

       _________________________________________________________________________

       _________________________________________________________________________

       _________________________________________________________________________

       _________________________________________________________________________

       _________________________________________________________________________

       _________________________________________________________________________

       _________________________________________________________________________

       _________________________________________________________________________

       _________________________________________________________________________

       _________________________________________________________________________

       _________________________________________________________________________

       _________________________________________________________________________
  • Τι θα λέγατε για άλλο ένα παιχνίδι συλλαβών;Πατήστε στο






  • Και τώρα Μαθηματικά. Πατώντας στο

        https://www.topmarks.co.uk/ordering-and-sequencing/caterpillar-ordering μπορείτε να κάνετε

         περισσότερη εξάσκηση στους αριθμούς μέχρι το 100.



         θα ήθελα να δοκιμάσετε τις δυνάμεις σας στη λύση των προβλημάτων.


           Σας ευχαριστώ που προσπαθήσατε τόσο. Θα τα πούμε πολύ σύντομα!!!















Πέμπτη 26/3/2020




Πουλάκια μου αγαπημένα, 

Ελπίζω να είστε καλά ,να απολαμβάνετε τις μέρες μέσα στο σπίτι και να ακολουθείτε πάντα τις

οδηγίες των γονιών σας.Δυστυχώς για λίγες μέρες ακόμα δεν μπορούμε να βρεθούμε στην όμορφη 

τάξη μας .Υπομονή και ώσπου να τα πούμε από κοντά θα τα λέμε με αυτό τον τρόπο.

Τι θα λέγατε, λοιπόν, να ξεκινήσουμε με Γλώσσα.



Διαβάστε δυνατά το παραμύθι:

                                               
                             ΑΙΣΩΠΟΥ ΜΥΘΟΙ : Το Λιοντάρι κι ο Λαγός

 Ένα λιοντάρι είδε ένα λαγό αποκοιμισμένο κι ετοιμαζόταν να τον φάει,



 όταν από την άλλη είδε να περνάει τρέχοντας ένα ελάφι. 

 Παράτησε,λοιπόν, το λαγό κι έτρεξε πίσω από το ελάφι έκανε όμως πολύ 

 φασαρία που ο λαγός ξύπνησε κι όπου φύγει φύγει!  Μετά από μεγάλο

 κυνηγητό, το λιοντάρι κατάλαβε πως πια δεν είχε  ελπίδα να προφτάσει το ελάφι.

 Γύρισε τότε στο σημείο που είχε δει το λαγό, για να διαπιστώσει πως κι 

 αυτός είχε γίνει άφαντος.

«Καλά να πάθω», είπε το λιοντάρι. «Άφησα το σίγουρο φαγάκι που ήταν 

 κάτω από τη μύτη μου, ελπίζοντας πως θα έπιανα κάτι μεγαλύτερο».

  
Δραστηριότητες: 


  • Αλήθεια γιατί το λιοντάρι είπε στον εαυτό του "καλά να πάθω";Μπορείτε να δώσετε μια εξήγηση;

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________


 

  •   Ελπίζω να θυμάστε να χωρίζετε τις λεξούλες σε συλλαβές. Αν δε θυμάστε,
           πατήστε  στα μπλε γράμματα για να φρεσκάρετε τους κανόνες. 

     

          Μπορείτε να κάνετε εξάσκηση και στις ασκήσεις που έχει.



  • Έτοιμοι για παιχνίδι;Παίζουμε λίγο με τις συλλαβές;Πατήστε στο 
 

  • Λίγα Μαθηματικά τώρα. Θυμηθείτε τους αριθμούς μέχρι το 100 και παίξε.Όχι μια φορά...όσες θέλετε μέχρι να συγκεντρώσετε 100 βαθμούς.Πατήστε το:  
         http://users.sch.gr/pkotsis/4/b-taxi/maths/b1-math-arithmoi-os-100 (Web)/index.ht
 
        Ευχαριστώ πολύ που προσπαθήσατε!! Θα τα πούμε σύντομα!




Πέμπτη 26/3/2020



Κάνε κλικ στην εικόνα








Δεν υπάρχουν σχόλια: