ΣΤ τάξη εξ αποστάσεως

Σάββατο, 20/06/2020

Γεια σας, παιδιά μου!

Σας έχω στείλει υλικό στο e-me assignments για τα μαθήματα που κάναμε αυτή την εβδομάδα!

Καλό Σαββατοκύριακο!

Η δασκάλα σας


Παρασκευή, 12/06/2020

Παιδιά μου,
Σας έστειλα στο e-me assignments υλικό για τα μαθήματα της Γλώσσας, των Μαθηματικών και της Ιστορίας που κάναμε αυτή την εβδομάδα.
Καλό Σαββατοκύριακο!

Η δασκάλα σας

Κυριακή, 07.06.2020

Γεια σας, παιδιά μου!
Σας έχω αποστείλει υλικό για τα μαθήματα της Γλώσσας, των Μαθηματικών, της Ιστορίας
και της Φυσικής που κάναμε την εβδομάδα που μας πέρασε. Θα τα βρείτε όλα στην πλατφόρμα e-me και στο
e-me assignments, στο οποίο σας έχω κάνει την ανάθεση των εργασιών.
Καλή συνέχεια!
Η δασκάλα σας

Τετάρτη, 27.05.2020


Αγαπημένα μου παιδιά,

Πλησιάζει ο καιρός που θα τα πούμε από κοντά μετά από τόσες μέρες! Το τελευταίο διαδικτυακό μας μάθημα θα πραγματοποιηθεί αύριο στις 14.30. Προετοιμάστε ό,τι απορίες έχετε και καλό είναι να έχετε ένα τετράδιο για να σημειώσετε κάποια πράγματα που θα πούμε.

 Για τη Δευτέρα που θα βρεθούμε ξανά στο αγαπημένο μας σχολείο και στην τάξη μας θα ήθελα να έχετε ολοκληρώσει την παρουσίαση του βιβλίου σας.

Επίσης, θα ήθελα να κάνετε μια επανάληψη στα τελευταία μαθήματα που κάναμε, ώστε να θυμηθείτε όσα είχαμε πει και να είστε προετοιμασμένοι να προχωρήσουμε.

Περισσότερες λεπτομέρειες θα πούμε και αύριο στο μάθημά μας. Για την Παρασκευή δε θα σας βάλω κάτι άλλο.

Θα τα πούμε αύριο στις 14.30!

Η δασκάλα σας

Δευτέρα, 25.05.2020

Παιδιά μου,

Τι κάνετε;
Λίγες μέρες έμειναν για να τα πούμε από κοντά! Ανυπομονώ να σας δω όλους και όλες!

Σας υπενθυμίζω ότι το αυριανό μας μάθημα θα πραγματοποιηθεί ως συνήθως στις 14.30.


Ελπίζω να διαβάζετε και  το βιβλίο σας, αφού την επόμενη εβδομάδα θα κάνουμε την παρουσίαση στην τάξη μας πια!

Μέχρι τότε, θα ήθελα να κάνετε τις παρακάτω εργασίες για την Τετάρτη, 27/05/2020:

Μαθηματικά

Στα Μαθηματικά θα ασχοληθούμε με αριθμητικές παραστάσεις με κλάσματα. Κάνω κλικ εδώ, αντιγράφω τις αριθμητικές παραστάσεις στο τετράδιο των Μαθηματικών μου και τις λύνω.  Έπειτα, τις ανεβάζω στην e-me στον φάκελο
"Εργασίες 25.05.2020". (Προσέχω να φαίνονται καλά!)
(Πηγή: https://anoixtosxoleio.weebly.com/alpharhoiotathetamuomicron943-kappaalphaiota-pirho940xiepsiloniotasigmaf-3.html)

Γεωγραφία


Στη Γεωγραφία θα κάνουμε μια βόλτα στις ηπείρους. Παίξτε το κουίζ κάνοντας κλικ εδώ και διευρύνετε τις γνώσεις σας για τις ηπείρους παίζοντας.

(Πηγή: https://anoixtosxoleio.weebly.com/alpharhoiotathetamuomicron943-kappaalphaiota-pirho940xiepsiloniotasigmaf-3.html))


Θα τα πούμε και αύριο στο μάθημά μας!

Η δασκάλα σας



Παρασκευή, 22.05.2020

Γεια σας, παιδιά μου!

Μια ακόμα εβδομάδα έφτασε στο τέλος της! Ας ελπίσουμε ότι σύντομα θα τα πούμε και από κοντά!

Όσο για τις εργασίες σας για τη Δευτέρα, 25/05/2020, αυτές θα είναι οι εξής:

Γεωγραφία

 Όπως κάνατε και για τα "Ισοδύναμα κλάσματα",  θα πάτε στον ΤΟΙΧΟ της κυψέλης μας στην e-me, θα βρείτε την ερώτηση που σας έχω γράψει για το ηλιακό μας σύστημα και θα την απαντήσετε στα σχόλια.

Μαθηματικά

Στα Μαθηματικά θα ασχοληθούμε με τις δυνάμεις. Κάνω κλικ εδώ και μελετώ τη θεωρία που αφορά τις δυνάμεις. Στη συνέχεια, αντιγράφω τα προβλήματα 7 και 8 στο τετράδιο των Μαθηματικών μου, τα λύνω και γράφω τις απαντήσεις. Έπειτα, τα ανεβάζω στην e-me στον φάκελο
"Εργασίες 22.05.2020". (Προσέχω να φαίνονται καλά!)
(Πηγή: http://daskalosa.eu/maths_st/st_maths_17_dynameis.html)

Θα τα πούμε ξανά τη Δευτέρα!

Καλό Σαββατοκύριακο!

Η δασκάλα σας



Τετάρτη, 20.05.2020

Αγαπημένα μου παιδιά,

Εύχομαι να είστε όλοι και όλες καλά!

Σας υπενθυμίζω ότι το αυριανό μας διαδικτυακό μάθημα θα πραγματοποιηθεί στις 14.30 . Συγκεντρώστε τις απορίες σας για να τις συζητήσουμε αύριο!

Για την Παρασκευή, 22/05/2020, θα κάνετε τις παρακάτω εργασίες:

α) Θα πάτε στον ΤΟΙΧΟ της κυψέλης μας στην e-me και θα απαντήσετε στα σχόλια στην ερώτηση που σας έχω βάλει σχετικά με τα "Ισοδύναμα κλάσματα".

β) Αφού κάνετε κλικ στον σύνδεσμο http://photodentro.edu.gr/v/item/video/8522/307 και παρακολουθήσετε το βίντεο από το αποθετήριο Φωτόδεντρο  που αφορά στην αιολική ενέργεια, θα δημιουργήσετε έναν πίνακα με 2 στήλες. Σε κάθε στήλη θα γράψετε 4 ανανεώσιμες και 4 μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Φυσικά στην αρχή κάθε στήλης θα πρέπει να υπάρχει ο τίτλος της, δηλαδή "Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας" και "Μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας".
Για να βοηθηθείτε, μπορείτε να μελετήσετε το αντίστοιχο κεφάλαιο στο βιβλίο της Φυσικής ή να κάνετε κλικ εδώ και να το μελετήσετε από το διαδραστικό ηλεκτρονικό βιβλίο.

Θα τα πούμε και αύριο στο μάθημά μας!

Η δασκάλα σας


Δευτέρα, 18.05.2020

Γεια σας, παιδιά μου! Καλή εβδομάδα!

Θέλω να σας ενημερώσω ότι η e-me λειτουργεί και ότι μπορείτε να ανεβάζετε τις εργασίες σας, όπως έχετε ήδη αρχίσει να κάνετε!

Το αυριανό διαδικτυακό μας μάθημα θα πραγματοποιηθεί κανονικά στις 14.30.

Για την Τετάρτη, 20/05/2020, θα έχετε να κάνετε τις εξής εργασίες:

Γλώσσα
Θα σας ανεβάσω στην e-me έγγραφο με ασκήσεις Γλώσσας, τις οποίες μπορείτε να αντιγράψετε στο τετράδιο ή να απαντήσετε πάνω στο έγγραφο, να το αποθηκεύσετε και να μου το στείλετε στην e-me στον φάκελο "Εργασίες 18.05.2020".

Ιστορία

Ξαναδιαβάζω το κεφάλαιο 11 της Ενότητας Γ του βιβλίου μου ("Ο Ιμπραήμ στην Πελοπόννησο - ο Παπαφλέσσας") και τις πηγές που υπάρχουν σ'αυτό και σημειώνω λέξεις-κλειδιά ή φράσεις-κλειδιά. Στη συνέχεια, φτιάχνω τον εννοιολογικό χάρτη με αυτά τα στοιχεία που έχω σημειώσει από το μάθημα (πρωταγωνιστές, αποτέλεσμα μάχης, αίτια ήττας Ελλήνων, κ.ά.). Παράδειγμα ενός τέτοιου εννοιολογικού χάρτη υπάρχει στο έγγραφο που θα σας στείλω. 
Πηγή:"ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ - Ο ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ '21" (Δημιουργός σεναρίου: Αργύριος Δρούγκας, Αποθετήριο Αίσωπος http://aesop.iep.edu.gr/node/12772/3245 )

Αν θέλω, μπορώ να μελετήσω το μάθημα αν κάνω κλικ εδώ.

Θα τα πούμε αύριο στο μάθημά μας!

Η δασκάλα σας


Παρασκευή, 15.05.2020

Αγαπημένα μου παιδιά, τι κάνετε; Ελπίζω οι μέρες σας να κυλούν όμορφα!

Εξαιτίας κάποιων εργασιών που πραγματοποιούνται στην e-me δε σας στέλνω τις εργασίες από εκεί. Θα τις ανεβάσω τη Δευτέρα. Προς το παρόν θα σας στείλω το αρχείο μέσω e-mail και θα ανεβάσετε κανονικά την απάντησή σας στην e-me τη Δευτέρα, 18/05/2020.

Υπάρχουν εργασίες για τις οποίες περιμένω ακόμα απάντηση. Όσοι δεν έχετε στείλει, σας παρακαλώ μέσα στο Σαββατοκύριακο να τις ολοκληρώσετε και να τις ανεβάσετε στην e-me τη Δευτέρα. Για τον λόγο αυτό, θα ασχοληθούμε μόνο με τη Γεωγραφία αυτό το Σαββατοκύριακο και συγκεκριμένα θα επαναλάβουμε όσα μάθαμε για το ηλιακό μας σύστημα. Μπορείτε να δείτε το κεφάλαιο ξανά κάνοντας κλικ εδώ.

Στο e-mail θα λάβετε και ένα αρχείο με 2 φύλλα εργασίας. Ελπίζω να σας αρέσουν!

Θα τα πούμε ξανά τη Δευτέρα!

Καλό Σαββατοκύριακο!

Η δασκάλα σας


Δευτέρα, 11.05.2020


Καλή εβδομάδα, παιδιά μου!

Εύχομαι να είστε καλά! Χαίρομαι που έχετε εξασκηθεί με την πλατφόρμα e-me. Μην ξεχνάτε να μπαίνετε συχνά για να βλέπετε τις ειδοποιήσεις και όσα σας γράφω στον ΤΟΙΧΟ της κυψέλης μας. Σας παρακαλώ, όταν ανεβάζετε τις φωτογραφίες των εργασιών σας, να ελέγχετε αν φαίνονται καλά, ώστε να μπορούν να διορθωθούν.

Επιπλέον, με ενημέρωσαν ότι τα προβλήματα που είχαν παρουσιαστεί με την e-me, έχουν πια επιλυθεί. Για τον λόγο αυτό προσπαθήστε να ανεβάσετε τις εργασίες σας, όσοι δεν μπορούσατε. 

Ακόμα, σας ενημερώνω ότι την Τρίτη, 12.05.2020 δε θα πραγματοποιηθεί το διαδικτυακό μας μάθημα. Θα σας στείλω e-mail για το τι θα γίνει με το διαδικτυακό μάθημα της Πέμπτης.

Για την Τετάρτη, 13/05/2020 θα έχετε τις εξής εργασίες που αφορούν τα ισοδύναμα κλάσματα:  

Μαθηματικά

1. Κάνουμε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο 
http://users.sch.gr/sudiakos/Bingo%20-%20%CE%99%CF%83%CE%BF%CE%B4%CF%8D%CE%BD%CE%B1%CE%BC%CE%B1%20%CE%BA%CE%BB%CE%AC%CF%83%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/story_html5.html
και παίζουμε το παιχνίδι σύμφωνα με τις οδηγίες που αναφέρονται στο αρχείο που έχω ανεβάσει και σας έχω αναθέσει στην e-me.

2. Κάνουμε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο
http://inschool.gr/G6/MATH/KLASMATA-ISODYNAMA-PRAC-G6-MATH-HPwrite-1410271425-tzortzisk/index.html
και συμπληρώνουμε τα κενά πληκτρολογώντας τον κατάλληλο αριθμό. Ακολουθούμε τις οδηγίες που υπάρχουν στο αρχείο που σας έχω ανεβάσει στην e-me.

Θα τα πούμε ξανά την Τετάρτη!

Να προσέχετε!

Η δασκάλα σας




Παρασκευή, 08/05/2020


Αγαπημένα μου παιδιά,

Έφτασε πάλι το Σαββατοκύριακο! Αυτό όμως δεν είναι σαν τα άλλα, γιατί την Κυριακή είναι η "Γιορτή της Μητέρας"! Φυσικά οι μανούλες γιορτάζουν κάθε μέρα και κάθε μέρα τους δείχνουμε πόσο τις αγαπάμε! Ωστόσο, δε θα μπορούσε παρά να υπήρχε έστω και μια μέρα τον χρόνο που να είναι αφιερωμένη αποκλειστικά σ' εκείνες που έχουν αφιερώσει ολόκληρη τη ζωή τους στα παιδιά τους!

Γι' αυτό, λοιπόν, μαζέψτε όλα τα γλυκά σας συναισθήματα, όλα όσα σκέφτεστε για εκείνες και γράψτε ένα κείμενο αφιερωμένο στη μανούλα σας. Το κείμενό σας μπορεί να είναι αφιερωμένο αποκλειστικά στη δική σας μητέρα ή γενικά στις μητέρες όλου του κόσμου. Αντί για κείμενο, μπορείτε να γράψετε και ένα δικό σας ποίημα! Φυσικά, μην ξεχάσετε να δώσετε κι έναν τίτλο! Μπορείτε ακόμα και να ζωγραφίσετε.

Έτσι, λοιπόν, την Κυριακή μπορείτε να της το δώσετε ως δώρο! Στο διαδίκτυο υπάρχουν και πολλές ιδέες για να κάνετε μια χειροτεχνία που θα συνοδεύει το κείμενό σας! Διαλέξτε αυτή που σας αρέσει περισσότερο!

Για τη Δευτέρα, 11/05/2020, λοιπόν περιμένω να ανεβάσετε στην e-me το κείμενό σας στον φάκελο "Ημέρα της Μητέρας".

Καλό Σαββατοκύριακο!

Η δασκάλα σας


Τετάρτη, 06/05/2020

Γεια σας, παιδιά μου! Ελπίζω να είστε όλοι και όλες καλά!

Όπως θα θυμάστε αύριο Πέμπτη το μάθημά μας θα γίνει στις 14.30 και όχι στις 14.00. Για την επόμενη εβδομάδα θα σας στείλω e-mail.

Αύριο θα συνεχίσουμε τις παρουσιάσεις βιβλίων και θα λύσουμε ό,τι απορίες έχετε. Γι' αυτό σημειώστε τες κάπου για να μην τις ξεχάσετε. Τις παρουσιάσεις θα τις ανεβάσετε μέχρι την Παρασκευή, 08/05/2020 στην πλατφόρμα e-me, με τον τρόπο που  είχαμε κάνει την προηγούμενη φορά και στον φάκελο που έχει τον τίτλο "Παρουσιάσεις βιβλίων_Μάιος".

Για την Παρασκευή, 08/05/2020, θα έχετε και τις εξής εργασίες:

Μαθηματικά

Όπως σας ενημέρωσα, στο τετράδιο Μαθηματικών γράφουμε ένα πρόβλημα πολλαπλασιασμού κλασμάτων (π.χ. να βρούμε το εμβαδόν ενός τετραγώνου ή ενός ορθογωνίου) και ένα πρόβλημα διαίρεσης κλασμάτων. Γράφουμε την εκφώνηση, τα λύνουμε και δεν ξεχνάμε την απάντηση. Επίσης, δεν ξεχνάμε να είναι όλα καθαρογραμμένα και ευανάγνωστα!

Φυσική

Κάνουμε ένα πείραμα;

Τι χρειάζομαι: 

  • ένα μεγάλο άδειο γυάλινο μπουκάλι (καλύτερα ένα μπουκάλι κρασιού ή μεγαλύτερο)
  • ένα νόμισμα που να κλείνει καλά το στόμιο του μπουκαλιού
  • ψυγείο
  • νερό


Τι θα κάνω:

Βάζω για 20 περίπου λεπτά το γυάλινο μπουκάλι στην κατάψυξη. Όταν το βγάλω, τοποθετώ γρήγορα πάνω στο στόμιό του ένα κέρμα που να κλείνει καλά το στόμιο. (Το νόμισμα να είναι βρεγμένο, για να κλείνουν τα κενά μεταξύ του νομίσματος και του μπουκαλιού.)
(πηγή: Κουμαράς, Π. (2002). Οδηγός για την πειραματική διδασκαλία της Φυσικής. Εκδόσεις Χριστοδουλίδη. Θεσσαλονίκη.)

Αφού αντιγράψω το πείραμα στο τετράδιο Φυσικής, απαντώ στις παρακάτω ερωτήσεις :

α) Τι παρατηρώ;

β) Πώς ερμηνεύω αυτό που παρατήρησα;


Βγάζετε φωτογραφία τις ασκήσεις σας και τις ανεβάζετε στην e-me στον φάκελο
 "Εργασίες_ 06.05.2020"

Θα τα πούμε αύριο στο μάθημά μας!

Η δασκάλα σας



Δευτέρα, 04/05/2020

Καλημέρα, παιδιά μου και καλή εβδομάδα! Ελπίζω να είχατε ένα πολύ όμορφο Σαββατοκύριακο!

Βλέπω ότι έχετε αρχίσει να ανεβάζετε τις εργασίες σας στην e-me και χαίρομαι πολύ που τα καταφέρνετε!

Όπως ίσως θα έχετε δει, αύριο Τρίτη θα είναι η επόμενη διαδικτυακή μας συνάντηση στις 14.00. Το μόνο που θέλω να έχετε ετοιμάσει είναι η παρουσίαση του βιβλίου σας. Θα ήθελα να έχετε δίπλα και το βιβλίο που θα παρουσιάσετε, καθώς και ένα τετράδιο ή ένα σημειωματάριο με ένα μολύβι, για να κρατήσετε σημειώσεις.

Για την Τετάρτη δε θα σας βάλω άλλες ασκήσεις. Σημειώστε ό,τι απορίες έχετε ή ό,τι θα θέλατε να συζητήσουμε για να μην το ξεχάσετε. 

Θα σας δω αύριο στο μάθημά μας! 

Η δασκάλα σας


Παρασκευή, 01/05/2020

Καλό μήνα, παιδιά μου! Έφτασε και η Πρωτομαγιά!🌼🌻🌺🌷🌸 Ελπίζω να περάσατε καλά και να φτιάξατε ένα στεφάνι από λουλούδια όπως είναι το έθιμο της σημερινής μέρας!

Όμως, σήμερα γιορτάζουμε μόνο την άνοιξη και το ξύπνημα της φύσης; Αναρωτηθήκατε ποτέ; Θα ήθελα να ρωτήσετε, να  ψάξετε και να μου γράψετε μια μικρή παράγραφο μέχρι 10 σειρές για το τι άλλο γιορτάζουμε την Πρωτομαγιά!

Επιπλέον, στα Μαθηματικά θα ήθελα να σκεφτείτε 2 προβλήματα, ένα με πρόσθεση κλασμάτων και ένα με αφαίρεση κλασμάτων. Στη συνέχεια, γράψτε την εκφώνηση στο τετράδιό σας, λύστε τα και προσοχή μην ξεχάσετε την απάντηση.

Όταν τελειώσετε, θα ήθελα να βγάλετε φωτογραφία τις ασκήσεις σας και να προσπαθήσουμε να τις ανεβάσουμε στην e-me. Τα βήματα που θα ακολουθήσουμε είναι τα εξής:



Αυτές οι εργασίες είναι για τη Δευτέρα, 04.05.2020. Είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρετε! Και μην ξεχάσετε να κάνετε την παρουσίαση των βιβλίων σας! Θα γίνει μέσα στην εβδομάδα που μας έρχεται!

Καλό Σαββατοκύριακο!

Η δασκάλα σας

Τετάρτη, 29/04/2020

Γεια σας, παιδιά μου!

Ελπίζω να είστε καλά! Ανυπομονώ να τα πούμε αύριο το μεσημέρι από κοντά, έστω και μέσω διαδικτύου.

Για την Παρασκευή, θα έχετε 2 μικρές εργασίες.

Γλώσσα

Κάνω κλικ εδώ, ακολουθώ τις οδηγίες και βάζω σε σειρά τις παραγράφους. (Περιμένετε λίγο να φορτώσουν οι εικόνες.) Βγάλτε φωτογραφία το τελικό κείμενο και στείλτε το στο e-mail μου.

Ιστορία

Κάνω κλικ εδώ και κάνω το κουίζ (© Σουδίας Γιάννης). Αν δε θυμάμαι κάτι, ανατρέχω στην ενότητα "Η Μεγάλη Επανάσταση 1821-1830" του βιβλίου μου. Αν δεν έχω το βιβλίο μου, μπορώ να κάνω κλικ εδώ στο ηλεκτρονικό βιβλίο της Ιστορίας ΣΤ΄. Δε χρειάζεται να μου στείλετε φωτογραφία. Θέλω μόνο να μου γράψετε σε γρήγορο μήνυμα  στην πλατφόρμα e-me  την τελική σας βαθμολογία. Αυτό μπορείτε να το κάνετε πατώντας τον φάκελο δίπλα στο καμπανάκι. Περιμένω, λοιπόν, τα μηνύματά σας!

Ελπίζω να καταφέρουμε να τα πούμε και αύριο!

Η δασκάλα σας

Δευτέρα, 27/04/2020

Αγαπημένα μου παιδιά, 

Χριστός ανέστη! Χρόνια πολλά με υγεία και χαρά για εσάς και τις οικογένειές σας! Εύχομαι να περάσατε όμορφα αυτές τις ημέρες! Ελπίζω σε λίγες μέρες να μπορέσουμε να τα πούμε και από κοντά.

Καθώς η ηλεκτρονική μας τάξη στην πλατφόρμα e-me έχει σχεδόν ολοκληρωθεί, θα είναι αυτή το βασικό μας μέσο επικοινωνίας και από εκεί θα ενημερώνεστε για τα μαθήματα που θα σας βάζω. Γι' αυτό και θα στείλω e-mail με τις απαραίτητες πληροφορίες για τον τρόπο που θα γίνεται αυτό. Μέχρι τότε, μην ξεχνάτε ότι ο Τοίχος της "Κυψέλης "μας ακόμα περιμένει να γράψετε τις ευχές σας. Αυτό θα το κάνετε πατώντας "Νέα ανάρτηση". 

Όσο για τα μαθήματά μας, για την Τετάρτη, 29/04/2020 θα ήθελα να κάνετε τις παρακάτω εργασίες:

Γλώσσα

Ανατρέχω στο τετράδιο Γλώσσας σε όσα γράψαμε για τις Δευτερεύουσες Βουλητικές προτάσεις και τα μελετώ πολύ προσεκτικά! 
Στη συνέχεια, αντιγράφω  τις παρακάτω ερωτήσεις στο τετράδιό μου και γράφω ολοκληρωμένες απαντήσεις. Προσέχω πολύ τα γράμματά μου και την εικόνα του τετραδίου μου!

α) Τι εκφράζουν οι δευτερεύουσες βουλητικές προτάσεις;
β) Με ποιον σύνδεσμο εισάγονται;
γ) Πόσους και ποιους ρόλους μπορεί να παίζουν σε μια πρόταση;
δ)Γράφω από ένα δικό μου  παράδειγμα για κάθε ρόλο (δηλαδή 3 παραδείγματα).
ε) Πώς αντιλαμβάνομαι τη διαφορά τους από τις δευτερεύουσες τελικές προτάσεις;

Μαθηματικά

Κάνω κλικ στο παρακάτω φύλλο εργασίας (daskalosa.eu) και μελετώ πολύ καλά τη θεωρία για τον πολλαπλασιασμό και τη διαίρεση κλασμάτων. Μπορώ να μελετήσω και όσα έχουμε γράψει στο τετράδιο Μαθηματικών για τον πολλαπλασιασμό και τη διαίρεση κλασμάτων. Στη συνέχεια, αντιγράφω στο τετράδιό μου τα προβλήματα 4 και 5, τα λύνω και γράφω απάντηση. Αν θέλω να κάνω περισσότερη εξάσκηση, μπορώ να κάνω και τις υπόλοιπες ασκήσεις.

Γεωγραφία

Κάνω κλικ εδώ και παρακολουθώ με προσοχή το εκπαιδευτικό  βίντεο                                                  (http://anoixtosxoleio.weebly.com). Στη συνέχεια, στο τετράδιο Γεωγραφίας γράφω μία παράγραφο  εξηγώντας σε τι οφείλεται το φαινόμενο της ημέρας και της νύχτας και γιατί δεν είναι ίδια η διάρκεια της ημέρας και της νύχτας στους διάφορους τόπους της Γης.

Θα τα πούμε ξανά την Τετάρτη!

Η δασκάλα σας



Κυριακή, 12/04/2020

Αγαπημένα μου παιδιά,

Σε λίγες μέρες θα γιορτάσουμε το Πάσχα!

Εμείς θα τα πούμε ξανά την επόμενη εβδομάδα!

Οι εργασίες που θα ήθελα να κάνετε για αυτές τις μέρες είναι :

-Να συνεχίσετε να διαβάζετε το βιβλίο σας.

-Να φτιάξετε μια κάρτα με ευχές για το Πάσχα.

-Να ψάξετε στο διαδίκτυο, να ρωτήσετε γονείς ή παππούδες και γιαγιάδες (από το τηλέφωνο, έτσι;) και να γράψετε τι γιορτάζουμε κάθε μέρα των διακοπών του Πάσχα ξεκινώντας από το Σάββατο του Λαζάρου και φτάνοντας μέχρι την Κυριακή του Πάσχα και την Κυριακή του Θωμά. Επίσης, θα ήθελα να γράψετε τι έθιμα υπάρχουν για καθεμιά από αυτές τις ημέρες. Μπορείτε και να ζωγραφίσετε.

π.χ. Σάββατο του Λαζάρου: Το Σάββατο του Λαζάρου γιορτάζουμε......  Αυτή τη μέρα είναι έθιμο να...

Φυσικά, αν μπορείτε να συνεργαστείτε με κάποιον συμμαθητή ή κάποια συμμαθήτριά σας από μακριά, η εργασία αυτή μπορεί να γίνει και ομαδικά.

-Να μπείτε στην πλατφόρμα e-me και να γράψετε στον Τοίχο μια ευχή για το Πάσχα για όλα τα παιδιά της τάξης μας!

Εμείς θα τα πούμε την επόμενη εβδομάδα!

Σας εύχομαι Καλή Ανάσταση, να είστε όλοι και όλες υγιείς και να περάσετε όμορφα δίπλα στους δικούς σας!

Η δασκάλα σας





Παρασκευή, 10/04/2020

Αγαπημένα μου παιδιά,

Μια ακόμα εβδομάδα έφτασε στο τέλος της. Εύχομαι να είστε όλοι και όλες καλά στην υγεία σας!

Για το Σαββατοκύριακο θα ήθελα να κάνετε τις παρακάτω εργασίες:

Μαθηματικά

Κάνω κλικ στο παρακάτω φύλλο εργασίας (daskalosa.eu) και μελετώ πολύ καλά τη θεωρία για την πρόσθεση και την αφαίρεση κλασμάτων. Μπορώ να μελετήσω και όσα έχουμε γράψει στο τετράδιο Μαθηματικών για την πρόσθεση και την αφαίρεση κλασμάτων. Στη συνέχεια, αντιγράφω στο τετράδιό μου τα προβλήματα 4, 5 και 6, τα λύνω και γράφω απάντηση. Αν θέλω να κάνω περισσότερη εξάσκηση, μπορώ να κάνω και τις υπόλοιπες ασκήσεις.

Ιστορία

Έχοντας δίπλα μας το βιβλίο της Ιστορίας, κάνουμε κλικ στον σύνδεσμο  http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/9426  και στη συνέχεια "Έναρξη" και βάζουμε σε χρονολογική σειρά τα γεγονότα του πρώτου έτους της Επανάστασης (1821). Φυσικά και μπορούμε να δούμε από την 3η Ενότητα του βιβλίου μας πότε συνέβησαν τα γεγονότα που αναφέρονται. Όταν τα βάλετε όλα στη σωστή χρονική σειρά, βγάζετε φωτογραφία την οθόνη και μου τη στέλνετε.

Φυσική

Συνεχίζουμε την επανάληψη στην ενότητα της "Ενέργειας" με ένα ακόμα κουίζ. Κάνω κλικ στο κουίζ που βρίσκεται εδώ  ( anoixtosxoleio.weebly.com) και το επαναλαμβάνω  μέχρι να έχω 6 σωστές απαντήσεις. Θα ήθελα να μου στείλετε ποιο ήταν το αρχικό σας σκορ. Αν δε θυμάμαι μια ερώτηση, πατώ εδώ για να κάνω επανάληψη!

Σας εύχομαι να έχετε ένα φανταστικό Σαββατοκύριακο!

Θα τα πούμε τη Δευτέρα!

Η δασκάλα σας


Τετάρτη, 08/04/2020

Καλησπέρα, παιδιά μου!

Ελπίζω να είστε όλοι και όλες καλά!

Είμαι πολύ χαρούμενη με τις παρουσιάσεις βιβλίων που πήρα και ιδιαίτερα που κατάφερα να ακούσω μία από αυτές τις παρουσιάσεις! Ελπίζω να είμαστε μαζί στην επόμενη και να την κάνουμε στην τάξη μας! Για τον λόγο αυτό, ψάξτε στις βιβλιοθήκες σας, διαλέξτε ένα βιβλίο που δεν έχετε ξαναδιαβάσει και ταξιδέψτε με τη φαντασία σας... Η επόμενη παρουσίαση βιβλίου θα είναι την Τετάρτη, 06/05/2020.

Όσο για τις εργασίες μας, για την Παρασκευή,10/04/2020 θα ήθελα να μου γράψετε ένα κείμενο.
Στο κείμενο αυτό θα ήθελα να περιγράψετε πώς βιώνετε εσείς τη σημερινή κατάσταση, όλες τις αλλαγές που προέκυψαν, τις σκέψεις και τα συναισθήματά σας. Φυσικά θέλω να σκεφτείτε κι έναν έξυπνο τίτλο που θα προκαλεί το ενδιαφέρον του αναγνώστη.

Προσοχή! Όπως σε όλα τα κείμενα μας, θα πρέπει:
  • Να υπάρχει Πρόλογος, Κυρίως θέμα και Επίλογος. 
  • Να κάνουμε ολοκληρωμένες προτάσεις, χωρίς συντακτικά ή γραμματικά λάθη. 
  • Να χρησιμοποιούμε πλούσιο λεξιλόγιο και σχήματα λόγου (επίθετα, μετοχές, μεταφορές, παρομοιώσεις, κ.ά.)
  • Να γράφουμε με ευανάγνωστα γράμματα, σωστά σημεία στίξης και χωρίς μουντζούρες.
  • Να κάνουμε πολύ καλό έλεγχο, όταν τελειώσουμε, βάζοντας τόνους και διορθώνοντας ορθογραφικά λάθη.

Εννοείται ότι είστε ελεύθεροι να ζωγραφίσετε κάτι που θα συνοδεύει το κείμενό σας και θα έχει σχέση με αυτό!

Θα περιμένω να δω τα κείμενά σας την Παρασκευή!

Μέχρι τότε να προσέχετε τους εαυτούς σας και τους γύρω σας!

Η δασκάλα σας







Δευτέρα, 06/04/2020

Αγαπημένα μου παιδιά, τι κάνετε;

Εύχομαι να είχατε ένα πολύ όμορφο Σαββατοκύριακο! Χαίρομαι πολύ που κάνετε τις εργασίες σας με προσοχή και συνέπεια και που τα πάτε τόσο καλά στα κουίζ!

 Η Τετάρτη πλησιάζει, το ίδιο και οι παρουσιάσεις των βιβλίων μας. Σας έχω ήδη εξηγήσει πώς μπορείτε να τις κάνετε. Θα μπορούσατε ακόμα και να ηχογραφήσετε τις παρουσιάσεις σας και να μου τις στείλετε (όχι βίντεο, μόνο ηχογράφηση). Θα χαρώ πολύ να σας ακούσω!

 Έτσι, λοιπόν, για την Τετάρτη,08/04/2020, θα ήθελα να κάνετε τις παρακάτω εργασίες:

-Βιβλιοπαρουσίαση

-Μαθηματικά

Χρησιμοποιήστε τη φαντασία σας και τα μαθηματικά μυαλά σας και δημιουργήστε 2 προβλήματα, τα οποία θα λύνονται με εξισώσεις. Στο τετράδιο των Μαθηματικών γράφετε τις εκφωνήσεις των προβλημάτων αυτών, τις λύσεις και τις απαντήσεις τους.

-Γεωγραφία

Πατώ έναν από τους παρακάτω συνδέσμους (σε περίπτωση που δε λειτουργεί κάποιος), μελετώ τις αρχικές πληροφορίες  και συνεχίζω με το κουίζ. Επαναλαμβάνω όσες φορές θέλω.

http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/2925

http://users.sch.gr/gregzer/8/%CE%93%CE%B5%CF%89%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82%20%CF%83%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B5%CF%82/html5.html

Για να βοηθηθώ, κάνω επανάληψη πατώντας τους παρακάτω συνδέσμους:

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGL100/418/2818,10620/

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGL100/418/2818,10621/

Να είστε καλά και να προσέχετε!

Θα τα πούμε πάλι την Τετάρτη!

Η δασκάλα σας



Παρασκευή, 03/03/2020

Παιδιά μου αγαπημένα,

Ελπίζω να είστε όλοι και όλες καλά! Χτες 02/04/2020 ήταν η παγκόσμια μέρα Παιδικού Βιβλίου. Μαζί όμως θα τη γιορτάσουμε την ερχόμενη Τετάρτη με την παρουσίαση των βιβλίων μας.

Όσο για τις εργασίες σας, για τη Δευτέρα,06/04/2020 θα ήθελα να κάνετε τα παρακάτω:

Γλώσσα

Πατήστε εδώ,  διαβάστε πολύ καλά το κείμενο και κάντε τις ασκήσεις. Στείλτε μου με φωτογραφία τις λυμένες ασκήσεις.

Μαθηματικά

Πατήστε εδώ, αντιγράψτε τα προβλήματα της άσκησης 2 και λύστε τα με εξισώσεις στο τετράδιο Μαθηματικών. Όταν τελειώσετε μου στέλνετε φωτογραφία. Ακόμα πατήστε  εδώ και στη συνέχεια πατήστε "Έναρξη" για να κάνετε ένα κουίζ με εξισώσεις. Δε χρειάζεται να μου στείλετε φωτογραφία. Θα ήθελα όμως να μάθω το πρώτο σκορ σας. Μπορείτε να το επαναλάβετε όσες φορές θέλετε!

Φυσική

Πατήστε εδώ και στη συνέχεια πατήστε "Έναρξη". Διαβάστε πολύ καλά τις πληροφορίες που αφορούν την "Ενέργεια" και στη συνέχεια απαντήστε στο κουίζ. Δε χρειάζεται να μου στείλετε φωτογραφία, μόνο το σκορ σας. Κάντε μια επανάληψη στην ενότητα της "Ενέργειας", πατώντας εδώ.

Σας εύχομαι να έχετε ένα πολύ ωραίο Σαββατοκύριακο!!!

Θα τα πούμε τη Δευτέρα!

Η δασκάλα σας

Τετάρτη, 01/04/2020

Γεια σας, παιδιά μου!

Καλό μήνα! Καλή Πρωταπριλιά! Φαντάζομαι ότι θα την τιμήσατε...

Όμως, ας συνεχίσουμε με τα δικά μας! Όπως θα μάθατε, ξεκίνησε η εκπαιδευτική τηλεόραση κάθε πρωί στις 10 π.μ. Θέλω να αφιερώνετε 1 ώρα το πρωί για να την παρακολουθείτε, ακόμα κι αν κάποια μαθήματα δεν αφορούν αποκλειστικά την ΣΤ΄ τάξη. Θα κάνετε μια πολύ καλή επανάληψη σ'αυτά που ήδη ξέρετε και μπορείτε να ξανακούσετε κάποια πράγματα που έχετε ξεχάσει.

Ακόμα, φαντάζομαι ότι διαβάζετε τα βιβλία μας. Την επόμενη Τετάρτη θα τα παρουσιάσουμε. Την παρουσίαση θα την κάνετε σε ένα λευκό χαρτί στο οποίο θα γράψετε όλα τα στοιχεία που αφορούν το βιβλίο (τίτλος, συγγραφέας, εκδόσεις) και λίγα λόγια για την υπόθεση. Ακόμα, μπορείτε να το βαθμολογήσετε με ανώτερη βαθμολογία τα 5 αστεράκια🌟🌟🌟🌟🌟και να γράψετε ένα προσωπικό σας σχόλιο, ακόμα και να ζωγραφίσετε! Να κάνετε δηλαδή την παρουσίαση όπως την κάνουμε συνήθως. Θα σας το ξαναθυμίσω.

Όσον αφορά τα μαθήματά μας, για την Παρασκευή, 03/04/2020 θα ήθελα να κάνετε τις παρακάτω εργασίες.

Γλώσσα

Πατήστε εδώ, διαβάστε πολύ καλά το κείμενο και συμπληρώστε τις ασκήσεις. Αν δε θέλετε να τις αντιγράψετε στο τετράδιο Γλώσσας, μπορείτε να αποθηκεύσετε το έγγραφο στον υπολογιστή σας, να το συμπληρώσετε και να το στείλετε με e-mail. Αν δεν έχετε αυτή τη δυνατότητα, αντιγράψτε τις ασκήσεις στο τετράδιο Γλώσσας (όχι το κείμενο), λύστε τες και στείλτε μου τη φωτογραφία.

Μαθηματικά

Πατήστε εδώ , διαβάστε ξανά τη θεωρία για τις Αναλογίες,  θυμηθείτε τη μέθοδο με τα σταυρωτά γινόμενα (χιαστί), αντιγράψτε τις ασκήσεις 1 έως 5 στο τετράδιο Μαθηματικών και λύστε τες. Εννοείται ότι όποιος θέλει να κάνει περισσότερη εξάσκηση, μπορεί να κάνει όλες τις ασκήσεις.  Αν υπάρχει η δυνατότητα να εκτυπώσετε το φυλλάδιο, μπορείτε να το κάνετε και να τις λύσετε εκεί. Βγάζετε φωτογραφία τις ασκήσεις και μου τις στέλνετε. Όταν τελειώσετε, μπορείτε να δείτε και τις λύσεις!

Ιστορία

Διαβάζω πολύ καλά το κείμενο που βρίσκεται εδώ, αντιγράφω τις παρακάτω ερωτήσεις και τις απαντώ στο τετράδιο της Ιστορίας. Αν θέλω να θυμηθώ όσα είχαμε μάθει για τη Φιλική Εταιρεία πατώ εδώ.

1. Τι παρακολουθούσαν τα παιδιά από το δωματιάκι;

2. Ποιοι ήταν οι 3 ιδρυτές της Φιλικής Εταιρείας;

3. Ποιο πρόσωπο της Ιστορίας ήταν "ο κύριος Ευεργετικός" και γιατί νομίζεις ότι δε χρησιμοποιούσαν το πραγματικό του όνομα;

4. Από όσα ξέρεις και από την Ιστορία , τι ήταν τα αρχικά ΑΘ και ΑΔ που αναφέρονται στο κείμενο και σε τι χρειάζονταν;

Θα τα πούμε πάλι την Παρασκευή! Να είστε καλά και να προσέχετε!

Η δασκάλα σας

Δευτέρα, 30/03/2020

Παιδιά μου, εύχομαι να είστε εσείς και οι οικογένειές σας καλά! Με μεγάλη χαρά παίρνω τις ασκήσεις που μου στέλνετε καθώς μ' αυτόν τον τρόπο μπορούμε να κρατάμε επαφή έστω και από απόσταση!
Στο θέμα μας, λοιπόν! Για την Τετάρτη,01/04/2020 (ναι, είναι για την Πρωταπριλιά!) θα ήθελα να κάνετε τις εξής επαναληπτικές ασκήσεις:

Γλώσσα

Θα ήθελα να κλείνετε στο τετράδιο Γλώσσας στην Παθητική φωνή το ρήμα φέρομαι  σε όλες τις εγκλίσεις, δηλαδή Οριστική (όλους τους χρόνους), Υποτακτική (Εξακολουθητική, Συνοπτική και Συντελεσμένη) και Προστακτική (Συνοπτική). Βγάζετε φωτογραφία την άσκηση και μου τη στέλνετε.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να τα κλίνετε το ρήμα σε όλα τα πρόσωπα και όχι να κάνετε χρονική αντικατάσταση.
ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ στην ορθογραφία!!!

Μαθηματικά

Πατήστε εδώ , διαβάστε ξανά τη θεωρία για τους Λόγους και τις Αναλογίες,  αντιγράψτε τις ασκήσεις 1 έως 4 στο τετράδιο Μαθηματικών και λύστε τες (όχι τα Προβλήματα). Αν υπάρχει η δυνατότητα να εκτυπώσετε το φυλλάδιο, μπορείτε να το κάνετε και να λύσετε τις ασκήσεις εκεί. Βγάζετε φωτογραφία τις ασκήσεις και μου τις στέλνετε. Όταν τελειώσετε, μπορείτε να δείτε και τις λύσεις!

Γεωγραφία

Πατήστε εδώ, διαβάστε το αρχικό κείμενο και πατώντας το κουμπί"Επόμενο", απαντήστε στις ερωτήσεις που αφορούν το σχήμα και τις κινήσεις της Γης. Στο τέλος, πατήστε "Υποβολή όλων" και δείτε το σκορ σας! Επαναλάβετε το κουίζ όσες φορές θέλετε! Δε χρειάζεται να μου στείλετε φωτογραφία, αλλά θα ήθελα να μάθω το πρώτο σκορ σας.
Κι αν πατήσετε εδώ κι εδώ, θα δείτε κάτι πάρα πολύ ενδιαφέρον!!!

Τα λέμε την Τετάρτη! Να προσέχετε!

Η δασκάλα σας


Πέμπτη, 26/3/2020

Αγαπημένα μου παιδιά,

Ελπίζω να είστε καλά!
Χαίρομαι πολύ για τις ασκήσεις που στέλνετε! Σύντομα θα λάβετε και απάντηση ο καθένας ξεχωριστά!
Για τη Δευτέρα, 30/03/2020 θα ήθελα να κάνετε τις εξής εργασίες:

Γλώσσα
 Στο τετράδιο της Γλώσσας θα ήθελα να κλίνετε στην Ενεργητική φωνή το ρήμα αναλύω (Προσοχή! Είναι σύνθετο ρήμα!) σε όλους τους χρόνους και όλες τις εγκλίσεις , δηλαδή Οριστική (όλους τους χρόνους), Υποτακτική (Εξακολουθητική, Συνοπτική, Συντελεσμένη) και Προστακτική (Εξακολουθητική και Συνοπτική). Βγάζετε φωτογραφία την άσκηση και μου τη στέλνετε στο e-mail.

Μαθηματικά
 Πατήστε εδώ , διαβάστε ξανά τη θεωρία για τους Λόγους,  αντιγράψτε τις ασκήσεις 1 έως 4 στο τετράδιο Μαθηματικών και λύστε τες. Αν υπάρχει η δυνατότητα να εκτυπώσετε το φυλλάδιο, μπορείτε να το κάνετε και να λύσετε τις ασκήσεις εκεί.
Βγάλτε φωτογραφία τις λυμένες ασκήσεις και στείλτε τες στο e-mail μου. 
Στο τέλος, μπορείτε και οι ίδιοι να διορθώσετε τις ασκήσεις βλέποντας τις λύσεις στις τελευταίες σελίδες. (Είμαι σίγουρη ότι δε θα τις δείτε νωρίτερα!!!)

Φυσική
 Πατήστε εδώ και σύρετε τις λέξεις στη σωστή τους θέση. Αν δε θυμάστε κάτι, μπορείτε να κάνετε επανάληψη την ενότητα της  "Θερμοκρασίας-Θερμότητας" πατώντας εδώ ή μελετώντας τη από το βιβλίο σας. Όταν τελειώσετε, βγάζετε φωτογραφία την οθόνη και μου τη στέλνετε.

Κι αν θέλετε να ξεκουραστείτε μπορείτε να παίξετε ένα παιχνίδι πατώντας εδώ!

Εύχομαι να έχετε όλοι ένα πολύ καλό Σαββατοκύριακο!

Θα τα ξαναπούμε!

Η δασκάλα σας!

Πέμπτη 26/3/2020

Κάνε κλικ στην εικόνα

Δευτέρα, 23/03/2020

Αγαπημένα μου παιδιά,

Μετά την τόσο ξαφνική διακοπή των μαθημάτων μας, είμαι πολύ χαρούμενη που επιτέλους βρισκόμαστε ξανά, έστω και διαδικτυακά. Ελπίζω να μένετε στο σπίτι τηρώντας τις οδηγίες που έχουν δοθεί ώστε να βρεθούμε ξανά γρήγορα στο αγαπημένο μας σχολείο. Ακόμα, ελπίζω να διαβάζετε τα βιβλία μας τώρα που έχετε τόσο πολύ χρόνο στη διάθεσή σας (θα σας ενημερώσω για το πώς θα τα παρουσιάσουμε, εσείς απλώς απολαύστε τα και να ετοιμάζεστε σιγά σιγά για την παρουσίαση!)
Μέχρι να οργανωθεί η ψηφιακή τάξη μας θα μπορούμε να επικοινωνούμε από εδώ και να κάνουμε κάποιες δραστηριότητες (ξέρω πόσο πολύ σας έλειψαν!!!).

Λοιπόν, μια και πλησιάζει η γιορτή της 25ης Μαρτίου θα ξεκινήσουμε με το Ανθολόγιο.  Πατήστε τους παρακάτω συνδέσμους και διαβάστε με πολλή προσοχή το ποίημα και το κείμενο πολλές φορές. Υπογραμμίστε άγνωστες λέξεις και ψάξτε στο λεξικό ή στο διαδίκτυο τη σημασία τους.
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-F113/323/2178,7993/
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-F113/323/2178,7997/

 Τις απαντήσεις μπορείτε να τις πληκτρολογήσετε και να μου τις στείλετε στο e-mail μου (το έχω δώσει στους γονείς σας) ή μπορείτε να τις γράψετε στο τετράδιο Γλώσσας, να τις βγάλετε φωτογραφία και να μου τις στείλετε στο e-mail μου. Την Πέμπτη 26/3/2020 θα περιμένω να τις δω!

Ακόμα, πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να θυμηθείτε κάποια πολύ ενδιαφέροντα πράγματα για την Επανάσταση του 1821 και τους ήρωές μας!
https://anoixtosxoleio.weebly.com/25eta-mualpharhotau943omicronupsilon.html

Κι αν θέλετε να χαλαρώσετε με λίγο παιχνίδι, σίγουρα θα πρέπει να πατήσετε εδώ κι έπειτα πάνω στο παιχνίδι που θέλετε να παίξετε.

Θα τα πούμε ξανά σύντομα!

Η δασκάλα σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια: