Γνωρίζουμε τους μεγάλους ζωγράφους, με την επιμέλεια της εκπαιδευτικού εικαστικών Δέσποινας Καφενταράκη.... Πάουλ Κλέε, ο πρωτεργάτης του μαγικού ρεαλισμού
Έργα των μαθητών της Α τάξης.
από το 1881 ... στο μέλλον (πρώην 28 Πειραματικά Ολοήμερα Σχολεία & πρώην ΕΑΕΠ)
Γνωρίζουμε τους μεγάλους ζωγράφους, με την επιμέλεια της εκπαιδευτικού εικαστικών Δέσποινας Καφενταράκη.... Πάουλ Κλέε, ο πρωτεργάτης του μαγικού ρεαλισμού
Έργα των μαθητών της Α τάξης.
Σας ενημερώνουμε ότι αναρτήθηκε υλικό για του μαθητές της Β΄ τάξης στην σελίδα "Β΄' τάξη εξ αποστάσεως". Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνείτε με την κυρία Ελισσάβετ Νασιάκου.
Κατασκευάσαμε το ηλιακό ρολόι και το διακοσμήσαμε. Μετρήσαμε τις ώρες και παρατηρήσαμε τα διαστήματα και τη θέση του ήλιου...
Ζωγραφίζοντας την σκιά, με την Β' τάξη. Συνεχίσαμε την μελέτη για την σχέση φωτός και σκιάς με την παρατήρηση ενός φωτισμένου αντικειμένου. Η σκιά του αντικειμένου ζωγραφίστηκε μαύρο, όπως η σκιά και ζωγραφίστηκε το φόντο ζωντανεύοντας έτσι την σκιά....
Θα ακολουθήσουν κι άλλοι πειραματισμοί με το φως, συνδυάζοντας φυσικές έννοιες με τα εικαστικά...
Αγαπητοί γονείς
Σας καλούμε να συμμετάσχετε στην διαδικτυακή συνάντηση, εκδήλωση – ενημέρωση στις 13/10/2020 σχετικά με τον covid-19. Περισσότερες πληροφορίες στην επισυναπτόμενη πρόσκληση.Οι πρώτες συναντήσεις μας αφιερώθηκαν στην κατανόηση του χρόνου. Μας βοήθησε ο Μικρός Πρίγκιπας με την περιπέτειά του στον πλανήτη του χρόνου, ώστε να καταλάβουμε τον χρόνο και την μέτρησή του. Κατόπιν ασχοληθήκαμε με τα πρώτα ρολόγια του ανθρώπου και ειδικότερα με το ηλιακό κάνοντας πειράματα με φακό, ηλιακό ρολόι και την υδρόγειο παρατηρώντας την μετατόπιση της σκιάς...Ζωγραφίσαμε ότι μας έκανε εκτύπωση και θα ακολουθήσει η κατασκευή του ηλιακού ρολογιού...
Ζωγραφίζοντας την σκιά, με την Β' τάξη. Συζητήσαμε για την σχέση φωτός και σκιάς και τις ομάδες των υλικών σωμάτων που δημιουργούνται από την ιδιότητά τους να επιτρέπουν ή να εμποδίζουν το φως να περάσει από το υλικό τους και πειραματιστήκαμε με τους εαυτούς μας...
Το προφίλ των παιδιών φωτίστηκε ώστε να δημιουργηθούν οι σκιές τους που αποτυπώθηκαν πάνω σε χαρτί. Κατόπιν άρχισαν να ζωγραφίζουν την σκιά (μέσα στο περίγραμμά της), που είχαν παρατηρήσει ότι ήταν μαύρη όταν προβάλλονταν πάνω στο χαρτί με ότι σχέδιο επιθυμούσαν. Η περιοχή που ήταν εκτός της σκιάς και ήταν λευκή, χρωματίστηκε μαύρη με κάρβουνο για να δημιουργήσει μια αντεστραμμένη αντίθεση...
Θα συνεχίσουμε με επόμενους πειραματισμούς με το φως...
Καλό μήνα σε όλους σας!
Επειδή παρατηρήθηκαν οι πρώτες ιώσεις που συνήθως εμφανίζονται στους μαθητές κατά το φθινόπωρο, σας επισυνάπτουμε το πρωτόκολλο λειτουργίας ή αναστολής λειτουργίας του Σχολείου λόγω των μέτρων για τον covid-19, όπως μας έχει σταλεί υπηρεσιακά.
Θα σας ζητήσω να το διαβάσετε με προσοχή επειδή η οικογένεια αποτελεί τον πρώτο στάδιο όπου πρέπει να ελέγχονται τα πιθανά συμπτώματα που μπορεί να αφορούν τον covid-19 ή μπορεί να είναι και οποιασδήποτε ίωσης. Η συνεργασία της οικογένειας με τον παιδίατρο της είναι αναγκαία καθώς διασφαλίζει την γρήγορη επιστροφή στο Σχολείο του παιδιού αλλά και ηρεμεί τις ανησυχίες της σχολικής κοινότητας με την χορήγηση της ιατρικής βεβαίωσης για την υγεία του παιδιού που προσκομίζετε στο Σχολείο.
Θα πρέπει να ενημερώσω την σχολική κοινότητα, και να συγχαρώ τους γονείς των μαθητών/τριών που προληπτικά κράτησαν τα παιδιά τους στο σπίτι όταν παρουσίασαν συμπτώματα φθινοπωρινών ιώσεων δείχνοντας αίσθημα ευθύνης και συνέπειας στις οδηγίες του Σχολείου.
Στους μαθητές/τριες που τυχόν νοσήσουν από τις συνηθισμένες ιώσεις της εποχής το Σχολείο και οι εκπαιδευτικοί θα μεριμνήσουν να αναπληρώσουν κάθε μαθησιακό κενό και να συνεχίσουν απρόσκοπτα την φοίτησή τους είτε μέσω της ενίσχυσης τους από το τμήμα ΖΕΠ είτε μέσα από την ενισχυτική διδασκαλία.
Το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ θα το αναζητήσετε στον παρακάτω σύνδεσμο:
Νάστε καλά!
Ο Διευθυντής
Με τις Γ' - Δ' τάξεις, κατά την προσέγγιση της ενότητας "Ερευνώντας τον φυσικό κόσμο", στο Εμείς κι ο Κόσμος της Δ' τάξης, μιλήσαμε για τον τρόπο που θα εργαστούμε, συνδυαστικά με τα διαδραστικά βιβλία και το υλικό που έχει ανέβει στην "η - τάξη". Είδαμε το πρώτο μέρος της παιδικής ταινίας "Τα παιδικά χρόνια του Λεονάρντο Ντα Βίντσι", γνωρίσαμε στοιχεία του έργου του και ζωγραφίσαμε σκηνές από την ζωή του ή εφευρέσεις του...
Σας ενημερώνουμε ότι αναρτήθηκε υλικό για του μαθητές της Β΄ τάξης στην σελίδα "Β΄' τάξη εξ αποστάσεως". Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνείτε με την κυρία Ελισσάβετ Νασιάκου
σχετικά με την καλύτερη προσέγγιση των μαθημάτων Γλώσσας και Μαθηματικών,λόγω της συνδιδασκαλίας των τάξεων, κατόπιν ανταλλαγής απόψεων και λαμβάνοντας τις οδηγίες του Υπουργείου σχετικά με την διδακτέα ύλη, καταλήξαμε στις παρακάτω ρυθμίσεις:
1. Για την Γλώσσα από σήμερα έως στις 2/10/2020 θα διατίθενται 4 ώρες στο κείμενο (ανάγνωση, ορθογραφία, ανάλυση κειμένου κλπ) και 4 ώρες στην γραμματική ανακεφαλαίωση φαινομένων προηγούμενων τάξεων (Γ τάξη γραμματικά φαινόμενα Β τάξης - Δ τάξη γραμματικά φαινόμενα Γ τάξης). Με την λήξη του δεκαπενθημέρου θα επαναξιολογηθεί η κατάσταση και θα γίνουν νέες ρυθμίσεις.
2. Στα Μαθηματικά η διδασκαλία γίνεται με τα τμήματα χωρισμένα (δεύτερος εκπαιδευτικός) συνολικά για 5 ώρες την εβδομάδα και 1 ώρα σε εισαγωγή στις επιστήμες (ενότητα 6 Μελέτη Περιβάλλοντος Δ τάξης) και εισαγωγή στην ρομποτική. Η ρύθμιση ισχύει για όλο το σχολικό έτος
Ο Διευθυντής
Πληροφορίες για τη λοίμωξη COVID-19
Ο ιός SARS-CoV-2 μεταδίδεται από άνθρωπο σε άνθρωπο μέσω αναπνευστικών σταγονιδίων που αποβάλλονται μέσω βήχα ή πταρμού, ή με άμεση ή έμμεση επαφή με εκκρίσεις του αναπνευστικού συστήματος (δηλαδή μέσω μολυσμένων χεριών όταν αυτά έρχονται σε επαφή με το στόμα, τη μύτη ή τα μάτια, ή με επιμολυσμένες επιφάνειες). Ο μέσος χρόνος επώασης της νόσου, δηλαδή το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί μεταξύ της μόλυνσης και της εκδήλωσης των συμπτωμάτων, είναι 5-6 ημέρες, ενώ κυμαίνεται από 2 έως 14 ημέρες.
Τα συχνότερα συμπτώματα της λοίμωξης COVID-19 είναι:
(Β) Διαχείριση ύποπτου κρούσματος στην εκπαιδευτική μονάδα
Εάν κάποιο παιδί εμφανίσει συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη COVID-19
Τι πρέπει να γίνει αν έχουμε επιβεβαιωμένο κρούσμα στη σχολική μονάδα (παιδί, εκπαιδευτικός ή άλλο προσωπικό)
Αν το τεστ βγει θετικό
Αν το τεστ βγει αρνητικό
Πρώτη μέρα στο σχολείο, πρωτόγνωρη για όλους μας, μακριά από την συνηθισμένη εικόνα των προηγούμενων χρόνων.
Χωρίς φωνές, συγκινήσεις, αγκαλιές, γονείς... αρκετά σιωπηλή με μάσκες να κρύβουν πρόσωπα και χαμόγελα!
Παρόλα αυτά ξεκινάμε με αισιοδοξία ότι οι σχολικές μέρες θάναι γεμάτες από χαρά, δημιουργικότητα και υγεία! Καλή αρχή λοιπόν κι από αύριο μπαίνουμε στους γνωστούς μας σχολικούς ρυθμούς...