Κυριακή 31 Μαΐου 2020

Οδηγίες για την επάνοδο στο Σχολείο


Θυμάμαι να ακολουθώ:

1. Κατά την προσέλευσή μου στο Σχολείο τηρώ τις απαραίτητες αποστάσεις (1,5 μέτρα) και ακολουθώ τις οδηγίες των υπευθύνων. Οι γονείς μου δεν εισέρχονται στο Σχολείο. Ανά  διαστήματα ο υπεύθυνος θα με θερμομετρά, οπότε περιμένω στη σειρά μου μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Αν προκύψει θέμα θα ενημερωθεί η οικογένεια μου να με παραλάβει.
2. Μόλις μπω στο Σχολείο πηγαίνω  στην αίθουσα και κάθομαι στο θρανίο μέχρι να έρθουν όλοι οι συμμαθητές μου ακολουθώντας τις οδηγίες του δασκάλου μου. Δεν σηκώνομαι και δεν ανταλλάσσω αντικείμενα με τους συμμαθητές. Δεν ξεχνώ να χρησιμοποιώ συχνά το ατομικό μου απολυμαντικό για τα χέρια.
3. Με τον ίδιο τρόπο αποχωρώ από το Σχολείο όταν τελειώσουν τα μαθήματα. 
4. Αποφεύγω να αγγίζω άλλα θρανία, πόμολα από πόρτες ή την κουπαστή της σκάλας. Αν το κάνω απολυμαίνω τα χέρια μου και ποτέ δεν αγγίζω το πρόσωπό μου. 
5. Στα διαλείμματα ακολουθώ τις οδηγίες του δασκάλου και τηρώ την σειρά μου. Δεν ξεχνώ να πάρω μαζί μου το φαγητό, το νερό και το απολυμαντικό. Πηγαίνω στους χώρους που έχει οριστεί για την τάξη μου. Χρησιμοποιώ τα δικά μου αντικείμενα όπως μπουκαλάκι νερό ή συσκευασία φαγητού και δεν ανταλλάσσω με τους συμμαθητές μου. Αν το κάνω απολυμαίνω τα χέρια μου και ποτέ δεν αγγίζω το πρόσωπό μου. Προσπαθώ να πηγαίνω στην τουαλέτα την ώρα του διαλείμματος τηρώντας την σειρά, όταν τελειώσω πλένω για 20 δευτερόλεπτα τα χέρια μου με υγρό σαπούνι σχολαστικά. Προσπαθώ να μην αγγίζω  αντικείμενα και χρησιμοποιώ τα μηχανικά εξαρτήματα για να ανοίξω την βρύση και το καλάθι των απορριμμάτων. 
6  6. Δεν ξεχνώ να ξαναγεμίζω το μπουκαλάκι νερού  στο διάλειμμα, χρησιμοποιώ μόνο η βρύση του εστιατορίου, μετά το γέμισμα του μπουκαλιού πλένω τα χέρια.
5   7. Φροντίζω καθημερινά να έχω μαζί μου: μπουκαλάκι νερού (δεν θα χρησιμοποιούνται οι βρύσες), φαγητό συσκευασμένο σε μεμβράνη, ατομικά απολυμαντικά χεριών, την γραφική τους ύλη (μολύβια, τετράδια, γόμα, ξύστρα κλπ) καθώς απαγορεύεται να χρησιμοποιήσω υλικά συμμαθητή μου.
8. Στο σπίτι πριν ξεκινήσω για το Σχολείο ζήτω από τους γονείς μου να ελέγξουν για κάποιο από τα  προβλεπόμενα συμπτώματα από τον ΕΟΔΥ. Αν αισθανθώ κάποιο από τα παρακάτω στο Σχολείο ενημερώνω αμέσως τον δάσκαλό μου: 
 Πυρετός 
 Βήχας (συνήθως ξηρός αλλά μπορεί και με απόχρεμψη) 
 Λαχάνιασμα ή δυσκολία στην αναπνοή 
 Κρυάδες 
 Ρίγος (τρέμουλο) 
 Μυαλγίες 
 Κεφαλαλγία 
 Πονόλαιμος 
 Ναυτία / εμετός 
 Κοιλιακό άλγος, διαρροϊκές κενώσεις 
9. Στο σχολικό λεωφορείο κάθομαι πάντα στην ίδια θέση που με βάζουν οι υπεύθυνοι, δεν σηκώνομαι και δεν ανταλλάσσω αντικείμενα. 
10. Θυμάμαι πάντα:

Μένοντας υγιής προστατεύω 
τους συμμαθητές μου, 
τους φίλους μου, 
την οικογένειά μου, 
την κοινότητα! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: