Πέμπτη 7 Μαρτίου 2024

Pour les enfants du monde entier!!!

 Από την τάξη των Γαλλικών για τα παιδιά του κόσμου!



Τετάρτη 6 Μαρτίου 2024

Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού

Τα παιδιά της  Α τάξης ασχολήθηκαν και ευαισθητοποιήθηκαν σχετικά με τον Σχολικό Εκφοβισμό συζήτησαν και φιλοτέχνησαν αφίσα. 



Τρίτη 5 Μαρτίου 2024

Επίσκεψη γνωριμίας στο Μουσικό Σχολείο Βόλου

 Οι μαθητές της Στ τάξης με τη συνοδεία εκπαιδευτικών επισκέφθηκαν το Μουσικό Σχολείο Βόλου στις 20/2/2024 για μια γνωριμία με το πρόγραμμα του Μουσικού Σχολείου και τα μουσικά όργανα.





Δευτέρα 4 Μαρτίου 2024

 21-02-2024: Κατασκευάστηκαν τρισδιάστατα πινέλα και παλέτα, μεγάλου μεγέθους με υλικά όπως σφουγγαρίστρες, σκουπάκια, μακετόχαρτο, χοντά χαρτόνια, χαρτιά γκοφρέ, χάρτινα πιατάκια μιας χρήσεως. Στόχος, να γίνει μια εγκατάσταση στο χώρο του σχολείου που να μεταδίδει την ενέγεια και την χαρά των χρωμάτων, της τέχνης και της φαντασίας!



Τεχνητή Νοημοσύνη και ασφάλεια ηλεκτρονικών συστημάτων - Εργαστήριο ελεύθερου λογισμικού

 15η Συνάντηση για τον όμιλο "μικροί χάκερς" με ένα θέμα που τον τελευταίο χρόνο μας απασχολεί όλους. Η τεχνητή νοημοσύνη μπαίνει σιγά σιγά στη ζωή μας με διάφορους τρόπους. Στο εργαστήριο μας ασχοληθήκαμε με το πώς η τεχνητή νοημοσύνη θα επηρεάσει τον κλάδο της ασφάλειας στην πληροφορική.


Στο τέλος τους εργαστηρίου μας συνεχίσαμε την "ξενάγηση" στις ρυθμίσεις και της δυνατότητες του GNU/Linux.



Δίκτυο Πειραματικών Δημοτικών Σχολείων: Μαθησιακές Δυσκολίες - Διαδικτυακή Συνάντηση για Γονείς

  Αγαπητοί γονείς,


Στο πλαίσιο των μηνιαίων ενημερωτικών μας συναντήσεων, σας προσκαλούμε σε διαδικτυακή συνάντηση την Τετάρτη 6 Μαρτίου 2024  και ώρα 18.30-20.30, με θέμα τις Μαθησιακές Δυσκολίες.

Εισηγήτριες θα είναι:

- Η Σχολική Ψυχολόγος-Ψυχοθεραπεύτρια των Ραλλείων ΠΕΙ.Σ. κ. Βασιλική Καρακατσάνη, με θέμα «Μαθησιακές Δυσκολίες: Δυσλεξία – Συνεργασία Εκπαιδευτικών, Γονέων και Παιδιών»

- Η Λογοθεραπεύτρια κ. Κωνσταντίνα Γεωργίου, με θέμα «Πρώιμα στάδια που χρήζουν περαιτέρω διευρεύνησης (ηλικία 4+)»

Για τη σύνδεσή σας ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο:

https://minedu-primary2.webex.com/minedu-primary2/j.php?MTID=m35f8727875042da64b4a981e08616b7b

Στην ακόλουθη κοινόχρηστη φόρμα μπορείτε να διατυπώσετε τα ερωτήματά σας προς τις δύο ομιλήτριες, πριν αλλά και κατά τη διάρκεια της συνάντησης:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeoYNrJ9ppSMg8JJQqQ2MUFy8NNTX2fmpIKxK2jggP-AyZtBQ/viewform?usp=sf_link

Θεωρούμε πολύ σημαντικό το θέμα των Μαθησιακών Δυσκολιών και ευελπιστούμε στη συμμετοχή όλων σας.

Πρόσκληση
https://drive.google.com/file/d/1g5vORGjF30ASQBVNHlBVbUhlahGd9Q43/view?usp=sharing 


Κυριακή 3 Μαρτίου 2024

Δέκατη Τέταρτη-Δέκατη Πέμπτη Συνάντηση Ομίλου Φιλαναγνωσίας'' Η αγκαλιά΄΄

 Με αφορμή το γεγονός ότι η εικονογράφος Καρανικολού Έλενα θα φιλοξενήσει έργο της στην έκθεση εικονογράφων ασχοληθήκαμε με το λογοτεχνικό βιβλίο " Αγκαλιά΄΄ της Μαρίας Λοιζιδου.



Η ΜΑΡΙΑ ΛΟΪΖΙΔΟΥ κατάγεται από την Κύπρο. Είναι παντρεμένη και έχει δύο μικρά παιδιά. Σπούδασε στο Πανεπιστήμιο Κύπρου στο Τμήμα Επιστημών της Αγωγής κι έπειτα ακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές στην Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης στο Λονδίνο. Τώρα εργάζεται ως δασκάλα στα δημοτικά σχολεία της Κύπρου. Ασχολείται με την παιδική λογοτεχνία και ποίηση. Παράλληλα, δραστηριοποιείται ως εμψυχώτρια σε ομίλους παιδικής λογοτεχνίας. Το 2015 κέρδισε διάκριση στον διαγωνισμό Ανέκδοτου Παιδικού Παραμυθιού του Κυπριακού Συνδέσμου Παιδικού και Νεανικού Βιβλίου.

H Έλενα Καρανικολού στην πραγματικότητα (και στα όνειρα) ακούει μόνο στο Μissy Merida. Ονειροβατεί από τότε που θυμάται τον εαυτό της, έτσι και έπεισε τον εαυτό της πως μπορεί να ζωγραφίζει όλα εκείνα που αισθάνεται. Ζει στην Αθήνα, είναι αυτοδίδακτη εικονογράφος, μητέρα, σύζυγος και σκυλομαμά. Πιστεύει στους μονόκερους και συλλέγει ουράνια τόξα, ηχογραφεί τυχαία γέλια και ελπίζει πως μια μέρα δεν θα χρειάζεται να παλεύουμε πια για τα αυτονόητα.

Αφού μελετήσαμε και επεξεργαστήκαμε τόσο το νόημα του κειμένου όσο και τη συμβολή των εικόνων , προβήκαμε στις ακόλουθες ενέργειες.

Κάποιες αγκαλιές είναι χουχουλιαστές, άλλες είναι τρυφερές, άλλες σφιχτές κι άλλες φτιάχνονται με τέτοιο τρόπο ώστε να μη φθείρονται ποτέ. Ο κύριος Χαράλαμπος, ο ξακουστός εφευρέτης της αγκαλιάς, μπορούσε να φτιάξει στο εργαστήριο του κάθε είδος αγκαλιάς που του ζητούσε ο κόσμος. Μια νύχτα όμως του συνέβη κάτι τρομερό, και ο κύριος Χαράλαμπος είναι πια αβοήθητος.
Μια ιστορία γεμάτη φαντασία για την πραγματική δύναμη της αγκαλιάς.





Αρχικά τους ζητήσαμε να αναπαριστήσουν τι σημαίνει αγκαλιά για εκείνους. Έπειτα σε κάθε κομμάτι του πάζλ να αποτυπώσουν λέξεις -συναισθήματα-πράξεις και πρόσωπα που σημαίνουν για εκείνα αγάπη συνθέτοντας το πάζλ της καρδιάς. Τέλος κλήθηκαν να ζωγραφίσουν την αγάπη , να γράψουν τρία μηνύματα αγάπης και να προτείνουν τι δώρο θα έκαναν σε κάποιον που αγαπούν...

Τα αποτελέσματα άκρως δημιουργικά και γεμάτα πολλές αγκαλιές...

Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2024

Παντοπωλείο - Το διαδίκτυο, Εργαστήριο ελεύθερου λογισμικού

 Στη 14η συνάντησή μας με τον όμιλο "μικροί χάκερς" είδαμε και συζητήσαμε την ταινία "Παντοπωλείο -  Το διαδίκτυο". Η ταινία είναι ελεύθερα προσβάσιμη στο youtube και μας δείχνει μικρές ιστορίες με αντικείμενο την ασφάλεια στο διαδίκτυο.


Έπειτα συνεχίσαμε να εξερευνούμε το ΛΣ GNU/Linux και συγκεκριμένα ασχοληθήκαμε με τις ρυθμίσεις των συσκευών εισόδου και εξόδου, τον ήχο και τα πολυμέσα.


Τέλος παίξαμε και λίγο "ίντερλαντ" μιας και είχαμε αρκετό καιρό να ασχοληθούμε με αυτό.


 

Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2024

 

23-01-2024: " Το κορίτσι με το μαργαριταρένιο σκουλαρίκι", έργο του Ολλανδού ζωγράφου Γιοχάνες Βερμέερ, 1665. Οι μικροί Εικαστικοί σχεδίασαν και χρωμάτισαν σε μικρούς καμβάδες τα ατομικά τους έργα...







Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2024

Το Λειτουργικό Σύστημα GNU/LINUX No 2 - Εργαστήριο Ελεύθερου και ανοιχτού λογισμικού

Στην 13η συνάντηση του ομίλου "Μικροί χάκερς" παίξαμε, ζωγραφίσαμε και ασχοληθήκαμε με το εργαστήριό μάς. Στην αρχή κάναμε μία συζήτηση για τα πράγματα που έχουν χαραχθεί απο το εργαστήριο στήν μνήμη του κάθε παιδιού. Στη Συνέχεια το κάθε παιδί ζωγράφισε μία εικόνα η οποία αποτύπωνε το σύνολο των μαθημάτων.


Έπειτα ασχοληθήκαμε με το γραφικό περιβάλλον του GNU/Linux (στο εργαστήριό μας) και μάθαμε πώς να το ρυθμίζουμε με βάση τις ανάγκες μας.

Σε επόμενα μαθήματα θα επεκταθούμε και θα επικεντρωθούμε στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του ΛΣ GNU/Linux και στην ασφάλειά του.


Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2024

Εντέκατη-Δωδέκατη-Δέκατη Τρίτη Συνάντηση Ομίλου Φιλαναγνωσίας''Αποδοχή του Άλλου''

 

Στο πλαίσιο των συγκεκριμένων συναντήσεων επιδιώξαμε να προσεγγίσουμε την πολυπολιτισμική λογοτεχνία που είναι εναρμονισμένη με τις απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής, θίγοντας το θέμα της ετερότητας όπου μέσω της διαδικασίας της ταύτισης του παιδιού – αναγνώστη με κάποιον από τους ήρωες, συμβάλλαμε στην αποδοχή του ‘Άλλου’. Έτσι μέσω  πολυπολιτισμικών δραστηριοτήτων στοχεύσαμε να ενισχύσουμε τη σκέψη, τον διάλογο, τη διαπραγμάτευση δύσκολων καταστάσεων και προβλημάτων.

Αρχικά μελετήσαμε και προβήκαμε στη διαδραστική ανάγνωση του βιβλίου " Το μαγικό μολύβι της Μαλάλα''.



Το μαγικό μολύβι της Μαλάλα»,μας περιγράφει την αληθινή ιστορία της λαχτάρας ενός κοριτσιού για έναν καλύτερο κόσμο. Σε αυτό το εικονογραφημένο βιβλίο, η Μαλάλα, σε πρώτο πρόσωπο, αφηγείται τη ζωή της. Μέσα από όσα εξιστορεί, οι αναγνώστες μαθαίνουν για τη φτώχεια που επικρατεί στο Πακιστάν, τον τρόμο και τις επιθέσεις που βιώνουν οι κάτοικοι από τους Ταλιμπάν, τη στέρηση κάθε ελευθερίας των γυναικών και των κοριτσιών. Οι μικροί αναγνώστες έρχονται αντιμέτωποι με μια καθημερινότητα τελείως διαφορετική από τη δική τους. Η Μαλάλα είναι μια ηρωίδα, που κατάφερε να υψώσει το ανάστημα και τη φωνή της για να διεκδικήσει όχι μόνο για τον εαυτό της, αλλά και για όλα τα κορίτσια το δικαίωμα στην εκπαίδευση, στην ισότητα και στην ειρήνη ανάμεσα στους λαούς. 

Το 2013 ήταν υποψήφια για το Νόμπελ Ειρήνης, η νεότερη υποψήφια στην ιστορία του θεσμού, ενώ την ίδια χρονιά τής απονεμήθηκαν το Βραβείο Ζαχάρωφ και η ανώτατη διάκριση της Διεθνούς Αμνηστίας, το Ambassador of Conscience Award. Το βιβλίο της "Με λένε Μαλάλα", που έγραψε σε συνεργασία με την Κριστίνα Λαμ, απέσπασε το Specsavers National Book of the Year Award στην Αγγλία το 2013 και μεταφράστηκε σε όλες σχεδόν τις γλώσσες του κόσμου. Το 2014,στα δεκαεπτά της χρόνια, τιμήθηκε με το Βραβείο Νόμπελ Ειρήνης,από κοινού με τον Ινδό ακτιβιστή για τα δικαιώματα των παιδιών Kailash Satyarthi, "για τους αγώνες της εναντίον της καταπίεσης των παιδιών και των νέων και για την υπεράσπιση του δικαιώματος των παιδιών στην εκπαίδευση".


Οι μικροί μας μαθητές κλήθηκαν να αποτυπώσουν τις σκέψεις τους " Αν είχα εγώ το μαγικό μολύβι τι θα έκανα''.

Τ


Το συγκεκριμένο θέμα άγγιξε και τον Όμιλο Εικαστικών που σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό των Εικαστικών Κυρία Αιμιλία συνέθεσαν αυτό το έξοχο δημιούργημα!!!



Δεδομένου ότι καθίσταται αναγκαία η εισαγωγή της κινηµατογραφικής τέχνης στη διδακτική πράξη και η προώθηση της ένταξης της 7ης τέχνης στο σχολείο, επιδιώξαμε να επαναπροσδιορίσουμε τον ρόλο του κινηματογράφου αποκτώντας μια νέα παιδαγωγική διάσταση, ωθώντας τους μαθητές σε  προβληματισμό μέσα από ένα φόρουμ για συζήτηση ενισχύοντας τη γλώσσα ενσυναίσθησης τους 

Με αυτόν τον τρόπο, οι ταινίες δημιουργούν μια νέα διαδικασία μάθησης διανοίγοντας ένα φόρουμ για συζήτηση στην οποία οι μαθητές καλούνται να γεφυρώσουν με επιτυχία τόσο τις ιδιαιτέρες ικανότητες του ‘άλλου’ όσο και τις πολιτισμικές διαφορές συνάπτοντας συμφωνία και αμοιβαία κατανόηση

Λαμβάνοντας υπόψη τα άνωθεν μελετήσαμε διεξοδικά τις ταινίες μικρού μήκους :

''H Ivine και το μαξιλάρι - "Unfairy Tales''






H« Η Ivine και το μαξιλάρι - "Unfairy Tales»  μιλάει για το ταξίδι της Ivine από τη Συρία. Μια ιστορία που κανένα παιδί δεν πρέπει να φανταστεί, πόσο μάλλον να βιώσει. Για τη 14χρονη Ivine, ο πόλεμος στη Συρία έχει κοστίσει πολύ ακριβά στην οικογένειά της, στα όνειρά της.  Η Unicef στο πλαίσιο της σειράς «Unfairy Tales» έδωσε «ζωή» στην ιστορία της. Η Unicef κάνει ένα έξυπνο λογοπαίγνιο με το οποίο παραπέμπει σε δύο λέξεις: το «fair» που σημαίνει δίκαιος και το «fairy» που σημαίνει νεράιδα. Η σειρά φέρει τον τίτλο «Unfairy Tales», που μπορεί να μεταφραστεί είτε ως άδικα παραμύθια είτε ως ιστορίες χωρίς νεράιδες. Στόχος η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των παιδιών για τα δεινά των παιδιών ως πρόσφυγες.

'Η Μαλάκ και η βάρκα''

Μια ταινία μικρού μηκούς βασισμένη στην αληθινή μαρτυρία ενός εφτάχρονου κοριτσιού που μπήκε σε μια βάρκα για να περάσει το Αιγαίο. Το κοριτσάκι περιγράφει το συγκλονιστικό ταξίδι και τον φόβο της, μιλάει για τους φίλους που είχε στην πατρίδα της και τη μοναξιά. Στο τέλος του βίντεο, που η Μαλάκ εμφανίζει το αληθινό της πρόσωπο, αποτυπώνεται και το μήνυμα της ταινίας, σύμφωνα με το οποίο κάποιες ιστορίες δεν θα έπρεπε να τις ζουν παιδιά. Το βίντεο αποτελεί μέρος της σειράς κινουμένων σχεδίων με τίτλο «Unfairy Tales» και εντάσσεται στο πλαίσιο της ανθρωπιστικής εκστρατείας #NoLostGeneration της Unicef για τα πέντε χρόνια εμφύλιου πολέμου στη Συρία.


Τέλος θέλοντας να μιλήσουμε για τον πόλεμο στην Ουκρανία παρατηρήσαμε την ταινία μικρού μήκους "A war inUkraine through a Child's Eyes'' 

 Η σειρά ταινιών κινουμένων σχεδίων «Πόλεμος μέσα από τα μάτια των παιδιών της Ουκρανίας» δημιουργήθηκε από το Ίδρυμα Παίδων. Οι ταινίες βασίζονται σε ζωγραφιές παιδιών προσφύγων από την Ουκρανία που έχουν βρει άσυλο στη Λετονία - τα παιδιά εξέφρασαν την εμπειρία τους από τον πόλεμο και τις ελπίδες τους για το μέλλον μέσω ζωγραφικής, ως μέρος της θεραπείας που παρέχεται από παιδοψυχολόγο.
Η δημιουργία των ταινιών ανατέθηκε επίσης στους πρόσφυγες του ουκρανικού πολέμου.
Το έργο υποστηρίζεται οικονομικά από το Society Integration Foundation με κονδύλια που διατίθενται από τον κρατικό προϋπολογισμό της Λετονίας.
Το Ίδρυμα Παίδων είναι υπεύθυνο για το περιεχόμενο των ταινιών.




Οι μαθητές ευαισθητοποιηθήκαν πάνω σε αυτά τα καίρια θέματα και ΜΙΛΗΣΑΝ μέσα από τις ζωγραφιές τους!!


 ΟΜΙΛΟΣ "ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ Ε-ΣΤ"

Συναντήσεις 11η-14η


11η Συνάντηση  (9-1-2024)

Στην πρώτη μας συνάντηση μετά τις διακοπές το βασικό στίγμα δόθηκε από τις ασκήσεις εμπιστοσύνης, οι οποίες μας βοηθούν να έχουμε μια στάση αποδοχής και υπευθυνότητας, τόσο ως άτομα όσο και ως ομάδα. Αφού πρώτα κάναμε ένα πλήρες σταδιακό ζέσταμα του σώματος, περάσαμε στις εξής ασκήσεις εμπιστοσύνης:

Α) "Ο τυφλός και ο οδηγός του" (όπου αφηνόμαστε στον συμπαίκτη μας να μας καθοδηγεί, ενώ έχουμε τα μάτια μας κλειστά). Πήγε εξαιρετικά και οδήγησε σε χορό των ζευγαριών σε όλο τον χώρο.
Β) "Το εκκρεμές" (όπου ένας παίκτης αφήνεται να κινηθεί ως εκκρεμές μεταξύ δύο συμπαικτών του).

                                                               Το εκκρεμές

Γ) "Το ρολόι" (μια πιο τολμηρή παραλλαγή της παραπάνω άσκησης, η οποία όμως εκτελείται σε κύκλο). Η ομάδα είχε την ευκαιρία να ενεργοποιηθεί στο μέγιστο, καθώς στο κέντρο τοποθετήθηκε αρχικά η συντονίστρια... 

Το ρολόι 

Στη συνέχεια -και εξ αφορμής των ασκήσεων- συζητήσαμε για τα χαρακτηριστικά που απαιτούνται στη συμπεριφορά μας, ώστε να εμπνέουμε εμπιστοσύνη ή πότε είναι ασφαλές να νιώσουμε εμπιστοσύνη.

Κατόπιν, τα παιδιά χωρίστηκαν σε δύο υπο-ομάδες και παίρνοντας ως αφετηρία τη φράση "Σσσς! Έρχεται" δημιούργησαν ένα σενάριο, διένειμαν τους ρόλους, έφτιαξαν τον σκηνικό τους χώρο και παρουσίασαν τους αυτοσχεδιασμούς τους.

                                                              "Σσσς! Έρχεται"

Η συνάντησή μας έκλεισε με το αγαπημένο "Κυνηγητό των κολλημένων" και το σύνθημα της ομάδας μας.



12η Συνάντηση  (16-1-2024)

Ήρθε η ώρα να αναγνώσουμε διάφορα θεατρικά έργα, προκειμένου να εξετάσουμε αν και πώς θα μπορούσαμε να τα αξιοποιήσουμε για να ετοιμάσουμε μια θεατρική παράσταση. Μετά από αρκετό ψάξιμο, λοιπόν, σήμερα ξεκινήσαμε τη διερεύνησή μας με δυο θεατρικά έργα:

Α) "Κουρδισμένοι", της Στέλλας Μιχαηλίδου (σε μια συνοπτική παρουσίαση της υπόθεσης, του ύφους και των απαιτήσεών του)


Β) "Η επιστροφή των παραμυθιών", της Γεωργίας Παρασκευά (σε πλήρη ανάγνωση).



13η Συνάντηση  (23-1-2024)

Η αναζήτηση ενός θεατρικού έργου κατάλληλου για τις ανάγκες και τις επιδιώξεις της ομάδας μας συνεχίστηκε και σήμερα. Αρχικά εξετάσαμε αν το έργο "Η επιστροφή των παραμυθιών" θα μπορούσε διακευαζόμενο να είναι αυτό που ζητάμε. Νιώσαμε πως δεν είμαστε ακόμα "εκεί", αλλά πως ωριμάζει η σκέψη του τι θέλουμε...

Στη συνέχεια, εξετάσαμε το ενδεχόμενο να μετατρέψουμε κάποιο αφηγηματικό κείμενο σε θεατρικό. Έτσι,  παρουσιάστηκαν οι υποθέσεις τριών αφηγηματικών κειμένων: «Το παλάτι του ήλιου» (της Μαρίας Παπανικολάου), 


«Ο θησαυρός της Εβίτας» (της Εύης Τσιτουρίδου-Χριστοφορίδου), 


και «Το κορίτσι με το ξύλινο σπαθί» (του Σπύρου Γιαννακόπουλου).


Μετά από αυτήν τη χρήσιμη αλλά κοπιαστική εργασία, ανταμείψαμε τους εαυτούς μας με μια διασκεδαστική ομαδική άσκηση αντανακλαστικών και συγκέντρωσης που παίζεται σε κύκλο, το "χι-χα-χου!" Γελάσαμε και ανανεώσαμε το ραντεβού...

14η Συνάντηση  (6-2-2024)

Καθώς και αυτή η συνάντηση επρόκειτο να είναι κοπιαστική, προς αναζήτηση βέβαια του κατάλληλου έργου, την ξεκινήσαμε με το παιχνίδι που μας ενθουσίασε στο κλείσιμο της προηγούμενης συνάντησης, το "χι-χα-χου!". Αυτή τη φορά, ωστόσο, εστιάσαμε κυρίως στη διαφραγματική αναπνοή, στην κίνηση δηλαδή του διαφράγματος η οποία εξασφαλίζει όγκο και ένταση στη φωνή μας κατά την εκφορά του λόγου.


Έτσι, ενεργοποιημένοι, ξεκινήσαμε την ανάγνωση του θεατρικού έργου ¨Με τα ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ των ΓΚΡΙΜ..." της Φίλιας Δενδρινού. Σύντομα διαπιστώσαμε πως η δομή του (σπονδυλωτό έργο), η τεχνοτροπία του (εναλλαγή αφήγησης και εμψύχωσης ρόλων), το στήσιμό του (ομαδοκεντρικό), η γλώσσα του (μίξη στίχου και πρόζας), καθώς και οι δυνατότητες που δίνει για κίνηση, χορό, τραγούδι και αυτοσχεδιασμό μας οδηγούν να επιλέξουμε αυτό το έργο, ως μια ευκαιρία για πειραματισμό πάνω σε διάφορες συμβάσεις και τεχνοτροπίες που συνήθως συναντάμε σε "αφηγηματικές παραστάσεις" ή "θεατρικές αφηγήσεις" (story telling). 


Ο κώδικας αυτός, της θεατρικής αφήγησης μιας ιστορίας, είναι ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο για τη σχολική κοινότητα. Όταν θα έχει κατακτηθεί από τους συντελεστές, αφενός θα υπάρχει πλέον η δυνατότητα να φτιάχνουμε τα δικά μας θεατρικά έργα, κόβοντας και ράβοντας αφηγηματικά έργα στα μέτρα μας. Αφετέρου, τέτοιες τεχνικές θα μπορούσαν να βρουν εφαρμογή σε διάφορα μαθήματα (όπως ας πούμε στην Ιστορία, τη Μυθολογία, τη λογοτεχνία κα).

Μετά το ηχηρό σύνθημα της ομάδας κατεβήκαμε τις σκάλες μοιραζόμενοι εικόνες που "είδαμε" και ιδέες που προέκυψαν με τη σύντομη αυτή ανάγνωση. Γνωρίζαμε πλέον πως ήμασταν "εκεί". Τι όμορφη αίσθηση, ανακούφισης αλλά και ενθουσιασμού...  🌄  Έπεται η συνέχεια!!!