Το μισό και το διπλάσιο έγινε μια ευχάριστη απασχόληση στην ώρα των μαθηματικών μακριά από τα βιβλία! Αφήσαμε τον διψήφιο αριθμό στην τύχη των ζαριών.
Αναπαραστήσαμε τον αριθμό με δεκάδες και μονάδες! Στη συνέχεια... κάποιες φορές τον κόβαμε στη μέση και κάποιες άλλες τον διπλασιάζαμε!Επιλέξαμε ένα παιχνίδι και το τοποθετήσαμε στην εκπαιδευτική πράξη. Χωριστήκαμε σε δύο ομάδες και για ακόμη μια φορά ρίξαμε ζάρια και επέλεξε η κάθε ομάδα το δικό της δίψηφο φωνήεν.
Στη συνέχεια η κάθε ομάδα έπρεπε να βρει λέξεις που θα περιέχει το δίψηφο φωνήεν που πέτυχαν στο ζάρι....και να καταφέρουν να κάνουν τρίλιζα με λέξεις. Η αγωνία μεγάλη......και η χαρά μεγαλύτερη στη νίκη!!!!
Μοίρασα στα παιδιά , από ένα βελάκι και τοποθέτησα στο κέντρο του στόχου τον αριθμό στόχο που θέλαμε να πετύχουμε.
Έπρεπε να βρουν τρόπους είτε με πρόσθεση είτε με αφαίρεση ώστε να φτάσουν τον αριθμό στόχο.Επιλέξαμε τα στοιχεία που θα κρατήσουμε μέσα σε γυάλινα βάζα από την ανάγνωση ιστοριών !
Στη συνέχεια σε ομάδες δύο ατόμων επιλέξανε τυχαία τα δεδομένα ένα από κάθε κατηγορία ....
Αποφάσισαν να δώσουν λύση στο πρόβλημα που τους έτυχε... Βάζουνε λοιπόν, όλη τους την φαντασία.....πλάθουνε, αφηγούνται, παίζουνε και τέλος γράφουνε τις δικές τους ιστορίες!!Διορθώνουμε τη λέξη που έχουμε λάθος στην ορθογραφία, τη γράφουμε σ΄ ένα χρωματιστό χαρτί (κίτρινο αν είναι ρήμα και πορτοκαλί αν είναι ουσιαστικό), και έτσι γεμίζουμε το μαγικό κουτί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου