Στην ημιτελική και τελική φάση του 3 ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Μαθηματικής Λογικής & Υπολογιστικής Σκέψης Alan Turing συμμετείχε η ομάδα μας αποτελούμενη από τους/τις Κούντρια Κοσμά, Κουτσαυλή Μαρία μαθητές της Στ τάξης και Τώρη Μάξιμο μαθητή της Ε τάξης που είχαν αναδειχθεί 1η ομάδα και στα Δημοτικά Σχολεία της Θεσσαλίας.
Η συνέχεια της πρόκρισης τους ήταν στο φιλόξενο χώρο των Πειραματικών Σχολείων του Πανεπιστημίου Πατρών, με την παρουσία μεγάλου αριθμού μαθητών/τριών, γονέων και εκπαιδευτικών,. Ο πρωτότυπος αυτός διαγωνισμός στοχεύει μέσα από τη συνεργασία μαθητών σε ομάδες στην εμπλοκή των μαθητών/τριών σε δραστηριότητες επίλυσης λογικών γρίφων, μαθηματικών και υπολογιστικών προβλημάτων για την ανάπτυξη της κριτικής, της αναλυτικής και της δημιουργικής τους σκέψης. Η ομάδα μας ταξίδεψε στην Πάτρα με την συνοδεία των γονέων τους που έζησαν από κοντά τις εντάσεις του διαγωνισμού αλλά και την χαρά των νικητών.
Στην ημιτελική φάση του συμμετείχαν τριάντα έξι (36) τριμελείς ομάδες μαθητών/τριών της προκριματικής φάσης του Διαγωνισμού 13 ομάδες από το Δημοτικό, 13 από το Γυμνάσιο και 10 από το Λύκειο. Συνολικά έλαβαν μέρος 108 μαθητές και μαθήτριες από όλη την Ελλάδα, οι οποίοι/ες διακρίθηκαν για τις επιδόσεις τους και μετά από επιβεβαίωση της δυνατότητας φυσικής παρουσίας με κριτήριο τη σειρά βαθμολογικής κατάταξης. Στη συνέχεια, 6 ομάδες μαθητών/τριών από κάθε επίπεδο προκρίθηκαν στην Τελική φάση του Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού.
Στον Διαγωνισμό συμμετείχαν φέτος στην προκριματική on-line φάση 5.400 μαθητές/μαθήτριες οι οποίοι/οποίες φοιτούν σε Δημόσια και Ιδιωτικά Δημοτικά Γυμνάσια και Λύκεια όλων των τύπων από όλες τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης της Ελλάδας.
Ήταν η δεύτερη συμμετοχή του Σχολείου που και τη ν προηγούμενη χρονιά είχε πάλι διακριθεί κατακτώντας την τρίτη θέση. Αυτό αποτελεί επιστέγασμα μιας συστηματικής ενασχόλησης με τα μαθηματικά που διαπερνούν το πρόγραμμα του Πειραματικού Σχολείου της Πορταριάς και αναπτύσσουν την μαθηματική τους σκέψη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου