Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2023

Όμιλος: Αθλητικά παιχνίδια...στην αυλή μας

Καλή χρονιά από τον όμιλο "Αθλητικά παιχνίδια" με νέες δραστηριότητες!

Σήμερα παίξαμε το γίγαντα και το ποταμάκι.....
γίναμε "μεθυσμένες βαρκούλες" που ισορροπούν μία δεξιά και μία αριστερά...
...από βαρκούλες μετατραπήκαμε σε μια μεγάλη "σαρανταποδαρούσα" που πάει τη βόλτα της και πρέπει να μείνει ενωμένη!!.... στη συνέχεια γίναμε "ακροβάτες" που περπατούν σε τεντωμένο σχοινί και προσπαθούν να ισορροπήσουν!... με την Ελένη Ψαροβασίλη...  περισσότερα  https://www.blogger.com/blog/post/edit/7917012211023131870/8680985371382429596

Γίγαντες και ποταμάκια...  μεθυσμένες βαρκούλες

...σαρανταποδαρούσα...



...ακροβάτες...







Όμιλος: Δημιουργικός χορός: χορευτικές ώρες

Καλή χρονιά με πολύ χορό από τον όμιλό μας!!

Με τον ερχομό του νέου χρόνου, μπήκαμε κι εμείς σε νέα μονοπάτια! Έτσι, στο πρώτο μας μάθημα (11/01/23) θαυμάσαμε και σχολιάσαμε επαγγελματίες αλλά και ερασιτέχνες χορευτές επί τω έργω, σε videos στο διαδίκτυο, να επιδίδονται στην τεχνική του contact improvisation (αυτοσχέδια επαφή)! Στο δεύτερο μάθημα (18/01/23), αφού προθερμάναμε το σώμα μας, προσπαθήσαμε να τους μιμηθούμε ξεκινώντας με "παγοθραυστικές δραστηριότητες" για να ισχυροποιήσουμε την εμπιστοσύνη μεταξύ μας και το αίσθημα της ευθύνης προς τους άλλους. Επιπλέον, βελτιώσαμε τη συναισθηματική μας ασφάλεια αλλά και την επικοινωνία με το άλλο σώμα, προϋποθέσεις για συνεργασία και συνδημιουργία!
Κάναμε, λοιπόν, το τρένο, όπου όλες έχουν κλειστά μάτια εκτός της πρώτης και της τελευταίας..... με την Ελένη Ψαροβασίλη









Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2023

 Παιχνίδια εισαγωγής στην προπαίδεια 

με την Αλεξία Σταυριανουδάκη


Η εισαγωγή στην προπαίδεια έγινε παιχνιδάκι για τους/τις μαθητές μαθήτριες της Β' Τάξης. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν δικά του προβλήματα σε ομάδες και να προκαλέσουν την άλλη ομάδα να τα λύσει. Η κάθε ομάδα σχεδιάζει το πρόβλημα αλλά και προετοιμάζει τα χειραπτικά υλικά υλικά που θα βοηθήσουν τους αντιπάλους να βρουν τη λύση. Συζητήσεις, προβλέψεις και έλεγχος με τη βοήθεια των χειραπτικών υλικών.

Λίγες μέρες αργότερα γίναμε για λίγο σχεδιαστές περιδέραιων. Οι μαθητές/τριες δημιούργησαν δικά τους πρωτότυπα μοτίβα για περιδέραια με τη χρήση οσπρίων. Έπειτα, κλήθηκαν να διατυπώσουν και να λύσουν το πρόβλημα της εύρεσης του συνολικού αριθμού χαντρών-οσπρίων που χρειάστηκαν για την επίλυση των προβλημάτων.