Πέμπτη 17 Ιουνίου 2021

Μία νέα συγγραφέας: Μαρία Χατζηγιάννη και "Το σαλιγκάρι που πήγαινε αργά."

Η συγγραφή στο Σχολείο μας αποτελεί μία σημαντική δραστηριότητα, που συμπληρώνει την φιλαναγνωσία, τα γλωσσικά μαθήματα και αξιοποιεί την σχολική βιβλιοθήκη μας. Η Μαρία, Α τάξη δημιούργησε το δικό της βιβλίο, το εικονογράφησε και το βιβλιοδέτησε. Αποτελεί από μόνο του ένα μοναδικό έργο και της αξίζουν πολλά μπράβο για την προσπάθειά της. Διαβάστε την ιστορία "Το σαλιγκάρι που πήγαινε αργά." και 




Τρίτη 15 Ιουνίου 2021

Καλωσορίζουμε το καλοκαίρι...

 Η Β τάξη καλωσορίζει το καλοκαίρι ονειρευόμενη  τις θαλασσινές της περιπέτειες...



















Παρασκευή 4 Ιουνίου 2021

Παράθυρο στο περιβάλλον.... 5 Ιουνίου Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

Στο εργαστήρι περιβάλλοντος στο Σχολείο μας, αφιερωμένο στην Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος που έχει καθιερωθεί στις 5 Ιουνίου συμμετείχαν οι μαθητές της Α και Β τάξης, μαθήτριες της Στ τάξης και εκπαιδευτικοί που όλοι συνεργάστηκαν για να υλοποιηθεί η κατασκευή  του "Παράθυρου στο Περιβάλλον". 

Πέρα από το κατασκευαστικό και εικαστικό μέρος ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε η συζήτηση για το περιβάλλον όπου οι μικροί μαθητές προσδιόρισαν με σαφήνεια τι είναι το περιβάλλον, ποιοι κίνδυνοι το απειλούν και βέβαια τον ρόλο του ανθρώπου στις περιβαλλοντικές καταστροφές. Εντύπωση προκάλεσε η κριτική θέση τους για τα περιβαλλοντικά προβλήματα και πως μπορούμε να σταθούμε αρωγοί του. 

Η κατασκευή "Παράθυρο στο Περιβάλλον" τους έδωσε την ευκαιρία να φανταστούν το ιδανικό περιβάλλον που θα θέλαμε να ζούμε....

    
         

     












 

Πέμπτη 3 Ιουνίου 2021

Art ...Εμπνεόμενοι από τον ξεσηκωμό του 1821

 Ένα σημαντικό έργο μεγάλων διαστάσεων (150Χ70) έφτασε στην ολοκλήρωση του από την εικαστικό του Σχολείου  Δέσποινα Καφενταράκη και ομάδα μαθητών με θέμα την επέτειο των 200 χρόνων από τον ξεσηκωμό του 1821.

Το τρίπτυχο έργο αποτελεί μια προσέγγιση της επανάστασης του 1821, εμβληματικών μορφών της και ποιητικού λόγου και στοιχείων όπως η ελευθερία, ο αγώνας, η ιδέα  μέσα από την οπτική της τέχνης και επηρεάζεται από αντίστοιχα έργα μεγάλων ζωγράφων. 

Το έργο θα τοποθετηθεί σε κεντρικό σημείο του Σχολείο με την ολοκλήρωση της κατασκευής πλαισίου και αποτελεί μία από τις δράσεις που έχουν σχεδιαστεί για να τιμήσουμε την επέτειο των 200 χρόνων.



Παρατηρώντας μαθαίνουμε.... με την Α τάξη

Η παρατήρηση αποτελεί το πρώτο βήμα της επιστημονικής μεθόδου κι εντάσσεται μέσα στην προσέγγιση STEAM. Η μικρή φιλοξενούμενή μας, μία άγρια μέλισσα, μας έδωσε την ευκαιρία με το μαθητικό στερεοσκόπιο να την παρατηρήσουμε προσεκτικά, να διακρίνουμε τα χαρακτηριστικά μέρη του εντόμου, να θαυμάσουμε τα χρώματά της και να συζητήσουμε για τον μικρόκοσμο που μας περιβάλλει. Κατόπιν οι μικροί εντομολόγοι ασχολήθηκαν να ιχνογραφήσουν το έντομο σχεδιάζοντας και το περιβάλλον του...